نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

فعال اصولگرا: جلیلی به نفع رئیسی کنار نمی‌رود

منبع
برنا
بروزرسانی
فعال اصولگرا: جلیلی به نفع رئیسی کنار نمی‌رود

برنا/ ناصر ايماني گفت: يکي از افرادي که احتمالا تا پايان انتخابات انصراف نمي دهد و به نفع رئيسي کنار نخواهد کشيد سعيد جليلي است.
 
فعال سياسي اصولگرا، در رابطه با شرايطي که اصولگرايان پس از ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري پيدا کردند و آرايش سياسي احتمالي جريان اصولگرا در انتخابات آتي گفت: به اين موضوع از دو زاويه مي توان نگاه کرد. زاويه اول اين است که آيا تشکل هاي اصولگرا از يک کانديدا حمايت مي کنند يا خير؟ وجه دوم موضوع نيز اين است که آيا کانديداهاي اصولگرا به نفع رئيسي انصراف مي دهند يا خير؟
 
او افزود: در وجه اول موضوع اکثريت قاطع تشکل هاي اصولگرايي از رئيسي به عنوان کانديدا اجماعي اين جريان حمايت خواهند کرد و کانديدا ديگري ندارند. 
ايماني تاکيد کرد: اما در زاويه دوم موضوع آرايش سياسي انتخابات آتي که انصراف کانديداها به نفع رئيسي هست، من فکر مي کنم برخي کانديداها به نفع او انصراف نخواهند داد. 


اين فعال سياسي اصولگرا خاطرنشان کرد: يکي از افرادي که احتمالا تا پايان انتخابات انصراف نمي دهد و به نفع رئيسي کنار نخواهد کشيد سعيد جليلي است البته که او مي داند مورد حمايت حتي برخي از اصولگرايان هم واقع نخواهد شد و همه تشکل هاي اصولگرايي همراه با رئيسي خواهند بود.
او ادامه داد: جليلي به عنوان يک اصولگرا به صحنه مي آيد و نقش بازوي کمکي براي رئيسي ندارد.
ايماني اظهار کرد: در نهايت آنطور که شواهد نشان مي دهد رقابت اصلي در انتخابات رياست جمهوري بين سيد ابراهيم رئيسي و علي لاريجاني خواهد بود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر