برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

قالیباف: عمق استراتژیک نظام قلب مردم است

منبع
تسنيم
بروزرسانی
قالیباف: عمق استراتژیک نظام قلب مردم است

تسنيم/ رييس مجلس شوراي اسلامي گفت: مردم بايد باور داشته باشند عمق استراتژيک ما قلب آنان است.

محمد باقر قاليباف، رئيس مجلس شوراي اسلامي در مراسم افتتاح نمايشگاه تجهيزات رزم‌زميني وزارت دفاع گفت: عليرغم آشنايي که با مسائل دفاعي و امنيتي دارم، تصور نميکردم که در حوزه دفاعي و امنيتي زميني شاهد چنين تحول و تنوعي باشيم.
وي افزود: امروز اين بخش از زنجيره قدرت که پايه و اساس کار است را مايه افتخار، امنيت و آرامش درکشور مي دانم که با مجاهدت هاي خاموش شما برادران عزيز محقق شده است.
قاليباف تصريح کرد: ساخت اين تجهيزات و امکانات براي دفاع از امت اسلام، دفاع از مظلومين و ايجاد بازدارندگي در برابر دشمن، مجاهدت است. اگرروزي دشمن چشم طمعي به اين سرزمين داشته باشد با اين تجهيزات بهترين دفاع را خواهيم داشت.
وي ادامه داد: پايه و اساس موفقيت ما در کشور در همه عرصه هاي دفاعي، سياسي، اجتماعي و اقتصادي اعتقاد به سنت هاي الهي است. سنت هاي الهي تغيير نمي کنند. منطق قرآن و اهل بيت منطق الهي است.
رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: در طول دوران جنگ حسرت تجهيزاتي را داشتيم که امروز در اين نمايشگاه مي بينم. در شب هاي عمليات محدوديت گلوله توپ داشتيم اما امروز با مجاهدت شما به چنين امکاناتي دست يافتيم. اگر در مسير حق با اخلاص حرکت کنيم خداوند پيروزي جبهه حق را ضمانت کرده است.
وي با تأکيد بر اينکه حرکت ما بايد مبتني بر مردم باشد، تصريح کرد: امير حاتمي اعلام کردند که اين پيشرفت ها با تکيه بر توان جوانان و شرکت هاي دانش بنيان حاصل شده است. در آن زمان که خمپاره موجود نبود، همين تراشکاراني که سرسيلندر ماشين را مي ساختند  تجهيزات خمپاره مي ساختند.
قاليباف گفت: تحولات عظيم در حوزه هوا فضا، پهپاد و صنايع در نقاطي محقق شد که به جوانان اعتماد کرديم، بهانه جويي نکرده و فرصت را در اختيارآنان قرار داديم. اساس استحکام نظام اسلامي به صنعت و قدرت موشکي اش نيست بلکه به قلب يکايک مردم است. مردم بايد باور داشته باشند که عمق استراتژيک ما قلب آنان است. همين باور است که موجب تحول ما در حوزه هاي مختلف مي شود.
رئيس مجلس شوراي اسلامي تأکيد کرد: هرجا که به خدا توکل نکرديم و به مردم باور نداشتيم، نتوانستيم شعار ما مي توانيم را محقق کنيم. اما هر جا که به سنت هاي الهي و توان مردم ايمان داشتيم، توانستيم شعار ما مي توانيم را محقق کنيم.
وي با اشاره به پيروزي رزمندگا ن جبهه مقاومت در غزه بيان کرد: در دهه 60 ميلادي کشورهاي عربي بيشتر از6  روز نتوانستند در برابر رژيم صهيونيستي ايستادگي کنند امروز با وحدت مسلمانان در زير سايه قرآن، عليرغم عادي سازي روابط برخي سران مرتجع منطقه با رژيم صهيونيستي، غزه توانست 10روز شجاعانه در برابر دشمن تا بن دندان مسلح مقاومت کند و دشمن را شکست دهد اين سنت الهي است.
قاليباف ادامه داد: در مسائل نظامي به دنبال بازدارندگي و دفاع از سرزمين خود هستيم به دنبال صلح پايدار، آرامش و روابط دوستي با همسايگان و امت اسلامي هستيم در برابر هر تجاوزي محکم ايستاده ايم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر