نماد آخرین خبر

افشار به نفع رئیسی کنار کشید

منبع
فارس
بروزرسانی
افشار به نفع رئیسی کنار کشید

فارس/ عليرضا افشار داوطلب سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري پس از ديدار صبح امروز خود با آيت الله ابراهيم رئيسي تصميم به انصراف از ادامه حضور در انتخابات گرفت و با صدور بيانيه‌اي در حمايت از آيت الله رئيسي از انتخابات رياست جمهوري کنارگيري کرد.

متن اين بيانيه بدين شرح است: 
بسمه تعالي

بيانيه انصراف از نامزدي انتخابات رياست جمهوري ۱۴۰۰


امروز عرصه سياسي همچون دوران دفاع مقدس به نيروهاي با بصيرت و مجاهدي نياز دارد تا ضمن تحکيم جبهه انقلاب بتوانند دشمنان را در توطئه‌هاي خود براي نفوذ جرياني در هيات حاکمه نظام اسلامي ناکام سازند.

اينجانب در ابتداي ورود به رقابتهاي انتخاباتي رياست جمهوري ۱۴۰۰ با صدور بيانيه‌اي از همه نامزدهاي جبهه انقلاب دعوت کردم تا با رعايت منشور اخلاقي انتخابات و کنار رفتن به نفع نامزدي که از اقبال مردمي بيشتري برخوردار است و همکاري با وي به وحدت اين جبهه و روي کار آمدن دولتي انقلابي و جهادي کمک کنند.

اکنون که آيت‌الله رئيسي با قرار گرفتن در صدر همه نظرسنجي‌ها و داشتن صلاحيت‌هاي مديريتي برتر و الگو بودن در تواضع، ساده‌زيستي و مردم‌داري نويد شکل‌گيري دولتي کارآمد براي رفع مشکلات مردم، در همه زمينه‌هاي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، امنيت‌عمومي و ديپلماسي فعال مي‌دهد، وظيفه خود مي‌دانم ايشان را همراهي و مساعدت نمايم.

لذا با تقديم ۵۰ برنامه ملي تحول آفرين در همه عرصه‌ها که محصول تجارب گذشته و جلسات متعدد کارشناسي هستند به محضر مقام معظم رهبري و دولت انقلابي آينده، انصراف خود را از نامزدي انتخابات رياست جمهوري اعلام مي‌کنم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر