برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جلیلی: دولت موظف به جستجوی استعدادهای ورزشی در سراسر کشور است

منبع
تسنيم
بروزرسانی
جلیلی: دولت موظف به جستجوی استعدادهای ورزشی در سراسر کشور است

تسنيم/ نامزد انتخابات رياست‌جمهوري گفت: برنامه‌اي که ما در زمينه استعداديابي ورزشي تهيه کرده‌ايم بر همين مبناست که دولت موظف به جستجوي استعدادها به صورت عادلانه در سراسر کشور باشد.


سعيد جليلي کانديداي انتخابات رياست‌جمهوري در يک گفتگوي اينترنتي درباره برنامه‌هايش براي ورزش، با بيان اينکه مسابقات ملي را حتما پيگيري مي‌کنم اظهار داشت: اگر وقت کنم مسابقات ليگ را هم البته بيشتر تيم‌هاي مشهدي را دنبال مي‌کنم!(باخنده)
وي با بيان اينکه براي فوتباليست‌هايمان در بازي امشب آرزوي موفقيت دارم تا در بازي مقابل بحرين پيروز باشند، گفت: وقتي قهرمان ورزشي ما موفق مي‌شود، تيم ملي ما پيروز مي‌شود، غرور و همبستگي ملي موج خواهد زد بنابراين در رشته‌هاي مختلف اگر ورزش قهرماني را جدي دنبال کنيم و پيش از آن بناي کار ما بر استعداديابي قرار بگيرد، در ورزش هم ميتوان جهش ايجاد کرد.
جليلي با اشاره به اينکه بسياري از ورزشکاران از خارج از تهران به تيم‌ ملي رسيدند و حتي امکانات تهران را نداشتند، خاطرنشان کرد: وقتي زندگي‌نامه آقاي بيرانوند، دروازه‌بان تيم ملي فوتبال از زبان او شنيدم، معلوم است خود او با تلاش و همت بالايي که داشته توانسته است چنين جايگاهي را پيدا کند.
اين نامزد انتخابات رياست‌جمهوري تصريح کرد: بسياري از جوانان مستعد ما مثل آقاي بيرانوند هستند که در جاي جاي ايران حضور دارند؛ برنامه‌اي که ما در زمينه استعداديابي ورزشي تهيه کرده‌ايم بر همين مبناست که دولت موظف به جستجوي استعدادها به صورت عادلانه در سراسر کشور باشد.
وي افزود: سازوکار استعداديابي ورزشي ما از طريق تقويت ماموريت‌ها در فدراسيون ورزش‌هاي دانش‌آموزي پيگيري خواهد شد برخي شرايط اقليمي متناسب با ورزش‌هاي مختلف است؛ مثلا در منطقه‌هاي کوهستاني قطعا استعدادهاي کوهنوردي کشف خواهند شد.
جليلي در پايان گفت: استعدادهاي شنا در شمال و جنوب کشور هستند اما نمي‌شود به صورت گلخانه‌اي فقط بر روي پرورش شناگر در استخرهاي تهران سرمايه‌گذاري کرد ما مي‌گوييم برنامه فراگير استعداديابي بايد توسط دولت اجرا شود و اين برنامه مستمر و عادلانه باشد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر