برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تقدیر جنتی از ظریف

منبع
جماران
بروزرسانی
تقدیر جنتی از ظریف

جماران/ علي جنتي در مورد محمدجواد ظريف نوشت: به اعتقاد اينجانب اگر او در طول هشت سال خدمت صادقانه خود، تنها به فرجام رساندن برجام را درکارنامه خود داشته باشد در پيشگاه ملت ايران قابل تحسين و ستايش است.

 
علي جنتي، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در دولت يازدهم، در صفحه اينستاگرام خود نوشت:
حدود سي سال است با دکتر جواد ظريف افتخار دوستي و آشنايي دارم . او را شخصيتي فرهيخته ، دانشمند ، آينده نگر و ديپلماتي برجسته و کم نظير يافته ام که همواره دغدغه حفظ منافع ملي کشور را داشته و در راه عزت و سربلندي جمهوري اسلامي ايران گام برداشته است.
او مسئوليت خطير وزارت امور خارجه را در شرايط بسيار دشواري پذيرفت که تحريم هاي همه جانبه از سوي شوراي امنيت سازمان ملل متحد بر کشور تحميل شده بود و ايران علاوه بر تحمل تحربم هاي فلج کننده اقتصادي مورد تهديد به حمله نظامي بود و دکتر ظريف با درايت کامل و هدايت هاي رئيس جمهور محترم و بهره گيري از ديپلماتهاي حرفه اي و توانمند، توانست ايران را از فصل هفتم منشور سازمان ملل متحد خارج کند و کليه قطعنامه هاي شوراي امنيت عليه ايران را لغو نمايد.


به اعتقاد اينجانب اگر او در طول هشت سال خدمت صادقانه خود، تنها به فرجام رساندن برجام را درکارنامه خود داشته باشد در پيشگاه ملت ايران قابل تحسين و ستايش است. بديهي است در صورتي که خروج ايالات متحده امريکا از برجام و فشارهاي حداکثري ترامپ و دار ودسته تبهکارش رخ نمي داد امروز شرايط کشور از نظر سياسي و اقتصادي و رضايت عمومي کاملا متفاوت بود. من با تمام‌وجود دکتر ظريف را مي ستايم و براي او در زندگي و تلاشهاي آينده اش آرزوي موفقيت دارم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر