برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رئیسی وارد دوشنبه شد

منبع
فارس
بروزرسانی
رئیسی وارد دوشنبه شد

فارس/ رئيس جمهوري اسلامي ايران که به دعوت رسمي رئيس‌جمهور تاجيکستان به عنوان رئيس دوره‌اي سازمان همکاري شانگهاي و به منظور شرکت در اجلاس سران اين سازمان به اين کشور سفر کرده است، دقايقي قبل وارد دوشنبه شد و در فرودگاه اين شهر از سوي نخست وزير تاجيکستان مورد استقبال قرار گرفت.

سيد ابراهيم رئيسي که به دعوت رسمي رئيس‌جمهور تاجيکستان به عنوان رئيس دوره‌اي سازمان همکاري شانگهاي و به منظور شرکت در اجلاس سران اين سازمان به اين کشور سفر کرده است، دقايقي قبل وارد دوشنبه شد و در فرودگاه اين شهر از سوي نخست وزير تاجيکستان مورد استقبال قرار گرفت.
اين نخستين سفر خارجي رئيس دولت سيزدهم است که در جريان آن علاوه بر شرکت در اجلاس شانگهاي، ديدارهاي دوجانبه‌اي نيز با سران و روساي هيات‌هاي حاضر در اجلاس سران سازمان همکاري شانگهاي خواهد داشت.
رئيسي همچنين پس از شرکت در اجلاس شانگهاي، پيرو دعوت رسمي رئيس جمهور تاجيکستان، ديداري دوجانبه نيز با همتاي تاجيک خود خواهد داشت و هيات‌هاي عالي‌رتبه دو کشور درجلسات مشترک راهکارهاي توسعه مناسبات را بررسي خواهند کرد.
ديداروگفت و گو با تعدادي از سران و مقام هاي شرکت کننده در اجلاس شانگهاي درخصوص مسائل مورد علاقه دوجانبه و منطقه اي وهمچنين حضور درجمع ايرانيان مقيم تاجيکستان ازجمله برنامه هاي نخستين روز سفر آيت الله رئيسي به تاجيکستان است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره