نماد آخرین خبر

انتظارات فرمانده ناجا از وزیر جدید دفاع

منبع
ايسنا
بروزرسانی
انتظارات فرمانده ناجا از وزیر جدید دفاع

ايسنا/ سردار اشتري فرمانده نيروي انتظامي به همراه جمعي از معاونين ناجا با حضور در ستاد وزارت دفاع با امير سرتيپ آشتياني وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح ديدار کرد.

به گزارش وزارت دفاع، فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در ديدار با وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح از آمادگي اين نيرو براي تعامل بيشتر با وزارت دفاع خبر داد و گفت: تقويت تجهيزات هوا ناجا، مرزباني و يگان ويژه ناجا از مهمترين اولويت ها در نيروي انتظامي است.  

وي با تشکر و قدرداني از حمايت وزراي قبلي دفاع از ماموريت هاي ناجا گفت: انتظار مي رود اين پشتيباني ها در دوره جديد افزايش يابد.

امير سرتيپ دکتر آشتياني نيز در اين ديدار با بيان پشتيباني وزارت دفاع در تامين اقلام و تجهيزات نيروي انتظامي بويژه در حوزه هاي مرزباني، دريايي، بالگردي، هواناجا، فاوايي و يگان ويژه تصريح کرد: ناجا يک تشکل بسيار بزرگ است که در تمامي حوزه ها فعاليت مي کند و با تمامي سازمان ها و صنعت هاي وزارت دفاع در ارتباط بوده و با توجه به تهديدات موجود مسئوليت نيروي انتظامي را در حفظ و صيانت از دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي دوچندان مي کند.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح  برقراري امنيت توسط غيور مردان نيروي انتظامي را بالاتر از دفاع دانست و خاطرنشان ساخت: از اين جهت کار نيروي انتظامي بسيار حساس و سخت است و بر اين اساس حمايت از ماموريت هاي ناجا  درتامين تجهيزات نوين ، آموزش بکار گيري آنها و اصلاح قوانين و مقرارت سه امر مهم براي پشتيباني از ماموريت هاي ناجا در وزارت دفاع مي باشد.

امير سرتيپ آشتياني در تبيين اهميت نقش نيروي انتظامي در تامين امنيت عمومي کشور بيان داشت: مردم ذخيره استراتژيک نظام جمهوري اسلامي هستند و آرامش،  منزلت و اعتقادات مردم در گرو نظم و امنيت جامعه تعريف شده و در اين ميان ايجاد شرايط خوب امنيتي مورد انتظار مردم از نيروي انتظامي است .

وي در پايان افزود: تلاش مي کنيم فصل جديدي را در گسترش و توسعه روابط جديد وزارت دفاع با نيروي انتظامي را دستور کار قرار دهيم .

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره