بولتن نيوز مدعي شد: هوشنگ بوذري، فردي است که در طي ماههاي گذشته از مهدي هاشمي به دليل آنچه که وي مربوط به سال 72 يعني حدود 20 سال قبل ميخواند در دادگاهي در کانادا شکايت کرده و اکنون معتقد است که بازگشت مهدي به ايران به دليل گريختن از عواقب حقوقي آن پرونده بوده است.
آنچنان که اين فرد ادعا ميکند مهدي هاشمي در مورد شکايت مطرح شده عليه او در دادگاه کانادا دفاعي نداشته و چون ميدانسته که اسناد زيادي عليه وي وجود دارد که به دادگاه ارائه شده و خواهد شد، به ايران بازگشته است.