ايران - شنيديم که روزنامه جديد الانتشار مخرب که ديگر رسماً و علناً وابستگي خود را با انتشار عکسها و گزارشهاي سفارشي درخصوص بيماري مهدي هاشمي! ثابت و روز گذشته سعي کرده تا با چاپ عکسي از وي در حالت بيهوشي بعد از آنژيوگرافي چنان وانمود کند که حال وي خيلي وخيم است! در گزارشي وقيحانه که هدفش سياه نمايي و تخريب همه جانبه عليه دولت بوده، در توهيني آشکار به مردم، شعور رأي دهندگان را زير سؤال برده و نوشته: «دولت دهم با توزيع سهام عدالت و سيب زميني هاي رايگاني که در اختيار مردم گذاشت، توانست رأي آورد.»