يک منبع آگاه در گفتوگو با خبرنگار اجتماعي فارس، از رفتن محسن نائبي از فرمانداري تهران خبر داد و گفت: شنبه هفته آينده مراسم توديع و معارفه فرماندار تهران برگزار ميشود.
اين منبع آگاه بيان داشت: احتمالاً جايگزين وي در فرمانداري تهران عيسي فرهادي استاندار سابق البرز است.
پيش از اين نيز ناصر بوورد فرماندار ملارد تغيير کرد.