فرماندار تهران رفتنی شد

منبع
بروزرسانی
فرماندار تهران رفتنی شد
يک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس، از رفتن محسن نائبي از فرمانداري تهران خبر داد و گفت: شنبه هفته آينده مراسم توديع و معارفه فرماندار تهران برگزار مي‌شود. اين منبع آگاه بيان داشت: احتمالاً جايگزين وي در فرمانداري تهران عيسي فرهادي استاندار سابق البرز است. پيش از اين نيز ناصر بوورد فرماندار ملارد تغيير کرد.