برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

جنگ حقوقی تماشایی بر سر محبوب‌ترین بازی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
جنگ حقوقی تماشایی بر سر محبوب‌ترین بازی

آخرین خبر/ حتما بازی «تتریس» را در کنسول‌های قدیمی، به‌خصوص کنسولی که به آن «آتاری دستی» می‌گفتیم به‌یاد دارید. بازی جذابی که هنوز هم در گوشی‌های هوشمند در دسترس است. اما بد نیست بدانید این بازی جذاب سرنوشت عجیبی داشته؛ طوری‌ که در دعوای حقوقی بر سر آن، پای میخائیل گورباچوف آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی هم به میان کشیده شده. فیلم «تتریس» محصول 2023 یک کمدی درام پرهیجان، خاطره‌انگیز و جذاب است که داستان خلق این‌بازی در شوروی، ورودش به دنیا و فراگیری‌اش را روایت می‌کند. فیلمی که با اینترنت تلفن همراه و بدون نیاز به خرید اشتراک می‌توانید از این لینک تماشایش کنید. (برای تماشای فیلم با زیرنویس فارسی کلیک کنید)

نابغه‌ای که در دل جنگ سرد شادی آفرید

فیلم کاملا براساس واقعیت است و داستان مردی به‌ نام هنک را روایت می‌کند که در اوج جنگ سرد بین آمریکا و شوروی، در یک نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای با بازی تتریس آشنا می‌شود. او همه سرمایه‌اش را روی خرید امتیاز این بازی می‌گذارد و وقتی متوجه می‌شود که کمپانی نینتندو در تلاش است تا این بازی را روی کنسول گیم‌بوی (یا به‌قول ما آتاری دستی) عرضه کند، تصمیم می‌گیرد با ویزای تفریحی برای ملاقات با سازنده بازی عازم اتحاد جماهیر شوروی شود که به‌عنوان یک جامعه کمونیستی به شدت خفقان دارد. سازنده بازی مهندسی به‌نام آلکسی است که به‌خاطر نفوذ دولت شوروی، هیچ اختیاری روی واگذاری امتیاز بازی‌اش به هنک ندارد. یک دعوای حقوقی شکل می‌گیرد و در دل این ماجرا، با کلی بازی خاطره‌انگیز، نوستالژی‌بازی می‌کنیم، همین‌طور با شکل اداره جامعه در دوران کمونیسم آشنا می‌شویم و مهم‌تر این‌که یک درام جذاب با ته مایه‌های کمدی را براساس واقعیت می‌بینیم.

>>> برای تماشای فیلم با زیرنویس فارسی کلیک کنید

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:





.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره