logo

خدمت‌رسانی هلال‌احمر به بیش از هزار تن در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

منبع
ايرنا
بروزرسانی
خدمت‌رسانی هلال‌احمر به بیش از هزار تن در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

ایرنا/ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از خدمت رسانی گروه‌های عملیاتی این جمعیت به بالغ بر یکهزار و ۳۰۰ تن از شرکت‌کنندگان در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در جریان پوشش امدادی این مراسم در حرم مطهر ایشان خبر داد.

شاهین فتحی گفت: امسال در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، بالغ بر ۱۵۰۰ نیروی عملیاتی اعم از پزشک، پرستار، امدادگر و نجاتگر داوطلب و کادر هلال احمر استان تهران وظیفه پوشش امدادی این مراسم را بر عهده داشتند.
وی ادامه‌ داد: عوامل عملیاتی هلال‌احمر استان تهران به بالغ بر ۱۱۳۰ نفر از هموطنانی که در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، شرکت کردند، امدادرسانی کردند؛ در این مراسم ۸۷۵ نفر، از خدمات سلامت «تست فشار خون» بهره مند شدند و همچنین ١٧٨ تن به صورت سرپایی مداوا شدند و ٧٨ نفر نیز جهت تکمیل فرآیند درمان خود به مراکز درمانی منتقل شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: در این پوشش امدادی، بالغ بر ۱۱۰ آمبولانس، اتوبوس آمبولانس، موتورلانس، خودروی فرماندهی، خودروی عملیات نجات و خودروی ارتباطات جهت تکمیل فرآیند پوشش امدادی این مراسم به کار گرفته شدند.
این مقام مسئول تصریح کرد: ۳ فروند بالگرد امداد هوایی سازمان امداد و نجات با همراهی تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران، در آماده باش کامل قرار داشتند که خوشبختانه از این بالگردها استفاده نشد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar