logo

وضعیت جوان مفقود شده پس از دو روز جستجو

منبع
ايرنا
بروزرسانی
وضعیت جوان مفقود شده پس از دو روز جستجو

ایرنا/ بخشدار جلگه زوزن از توابع شهرستان خواف گفت: جوان مفقود شده اهل خواف، صبح امروز پس از ۲ روز جستجو در ارتفاعات این شهرستان پیدا شد.

غلامعلی صالحی سلامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جوان خوافی در حالی که بیهوش شده بود بعد از ۲ روز جستجو در ارتفاعات روستای باغ بخشی این شهرستان پیدا شد و برای درمان به مراکز درمانی انتفال یافت.

وی ادامه داد: این فرد روز یکشنبه هفته جاری همراه با چهار نفر از دوستان خود برای جمع آوری داروهای گیاهی به ارتفاعات روستای باغ بخشی از توابع بخش جلگه زوزن خواف رفته بود که دوستان وی هنگام برگشت متوجه مفقود شدن وی شده‌اند.

بخشدار جلگه زوزن خواف گفت: پس از اعلام مفقودی این جوان، گروه های امدادی هلال احمر محور شهید دشتی سپاه، ماموران انتظامی و نیروهای مردمی به سمت محل مدنظر اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، بخش جلگه زوزن با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲۳ روستا به مرکزیت شهر «قاسم آباد» یکی از بخش‌های شهرستان خواف است و در جنوب غربی مرکز این شهرستان قرار دارد.

مرکز شهرستان خواف با چهار بخش «جلگه زوزن، سلامی، سنگان و مرکزی» و ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.
 
  
  

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره