logo
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

تصادف خونین پژو ۴۰۵، چهار کشته و دو مصدوم برجای گذاشت

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
تصادف خونین پژو ۴۰۵، چهار کشته و دو مصدوم برجای گذاشت

خبرآنلاین/ رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوش گفت: انحراف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و با درخت در این شهرستان سبب کشته شدن چهار و مصدومیت شدید یک سرنشین دیگر و راننده شد.

سیدمحمد موسوی اظهار داشت: این حادثه ساعت ۹:۴۷ دقیقه امروز جمعه ۲۵خرداد رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان یک اکیپ امداد و نجات از ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه این حادثه در ۱۰ کیلومتری محور شوش - اندیمشک رخ داد سبب گرفتار شدن سرنشینان خودرو ۴۰۵ در داخل آن شد، افزود: با تلاش نیروهای امدادی آتش نشانی، مصدومان و کشته شدگان از داخل این خودرو رها سازی شدند و مصدومان توسط نیروهای امدادی اورژانس به بیمارستان نظام مافی شوش انتقال یافتند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوش در این حادثه متاسفانه که سه دختر ۸، ۱۵، ۲۶ یک پسر ۱۰ ساله براثر شدت جراحات متاسفانه پیش از رسیدن اورژانس به بیمارستان جان خود را دست دادند.
موسوی گفت: مصدومان این حادثه پس از درمان اولیه، با آمبولانس اورژانس به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل می شوند که حال آنها وخیم گزارش شده است.
وی بیان کرد: برای امداد رسانی به این حادثه که علت آن در دست بررسی است ۴ نفر نیروی عملیاتی آتش نشانی به همراه یک دستگاه خودرو امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره