logo

تردد خودروها در جاده چالوس ازسر گرفته شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
تردد خودروها در جاده چالوس ازسر گرفته شد

ایرنا/ رئیس پلیس راه مازندران از بازگشایی جاده چالوس خبر داد و گفت: تردد خودروها در جاده چالوس که به دلیل وقوع سیل و بسته شدن برخی نقاط این محور متوقف شده بود با بازگشایی مسیر از سر گرفته شد.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب جمعه شب ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات پاکسازی نقاط سیل‌زده جاده چالوس از صبح امروز(جمعه) با حضور گروه‌های مختلف امدادی آغاز شد و با پاکسازی و ایمن‌سازی جاده این مسیر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز برای تردد خودروها بازگشایی شده است.
وی گفت: اکنون امکان تردد در این مسیر وجود دارد اما با توجه به فعال بودن ماشین‌آلات سنگین برای پاکسازی کامل حاشیه جاده و همچنین بهسازی مسیر رودخانه توصیه می‌شود رانندگانی که از این مسیر تردد می‌کنند با سرعت مطمئنه و دقت بیشتر رانندگی کنند.
رئیس پلیس‌راه مازندران تصریح کرد: با توجه به لغزنده بودن مسیر، احتمال وقوع بارش تا فردا(شنبه) و احتمال ریزش سنگ در این مسیر توصیه ما به همه رانندگان این است که تا حد امکان از ترددهای غیرضروری در این محور تا عادی شدن شرایط جوی خودداری کنند. در صورت ضرورت تردد از این مسیر نیز حتما از توقف در حاشیه جاده و به ویژه حاشیه رودخانه و نقاطی که احتمال جاری شدن سیلاب و روان‌آب وجود دارد بپرهیزند.

ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه شب ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ بارش‌های رگباری در ارتفاعات چالوس، منجر به طغیانی شدن رودخانه چالوس و وقوع سیلاب و انسداد جاده کندوان شد که این سیل خساراتی را نیز به دنبال داشت.
طبق آخرین آمار رسمی اعلام شده پس از این سیل در منطقه دزدبن جاده چالوس و محدوده رستوران دربند چند خودرو گرفتار سیلاب شدند و جریان شدید آب دست‌کم هفت خودرو را طعمه خود کرد. در این سیل علاوه بر خسارت به زیرساخت‌ها و برخی واحدهای تجاری حاشیه جاده، ۱۶ نفر مصدوم و سه نفر مفقود شدند. همزمان با تلاش تیم‌های امدادی برای پاکسازی جاده و بازگشایی مسیر رودخانه، جست‌وجو برای مفقودان حادثه نیز توسط نیروهای امدادی در حال انجام است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره