logo

۱۴ استان درگیر رگبار و باد شدید طی امروز و فردا

منبع
ايسنا
بروزرسانی

ایسنا/ سازمان هواشناسی از رگبار و رعد و برق، در بعضی ساعات وزش باد شدید موقت، برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ خبر داد.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد طی ۲ روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، نیمه شمالی آذربایجان غربی، اردبیل، مازندران، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، اصفهان ارتفاعات استان‌های گیلان، البرز، تهران، شمال غرب سمنان و شرق کردستان رگبار و رعد و برق، در بعضی ساعات وزش باد شدید موقت، برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ رخ می‌دهد.

این وضعیت پنجشنبه در مازندران، شمال استان‌های البرز و تهران، برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین و شمال خراسان شمالی و جمعه در شمال غرب، مناطق شمالی، شمال شرق کشور و استان‌های واقع در ارتفاعات البرز رخ خواهد داد.

شنبه در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است و تنها در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات استان‌های اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات مرکزی البرز رشد ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

لازم به ذکر است که تا انتهای هفته در ارتفاعات جنوب شرق کشور از ساعات بعد از ظهر رشد ابرهای همرفتی، گاهی همراه با رعد و برق دور از انتظار نیست. امروز تا جمعه در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور و شنبه در نوار شرقی و برخی نقاط غرب و جنوب غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید، گاهی همراه با گرد و خاک خواهد بود.

همچنین ۳ روز آینده شرق دریای عمان و پنجشنبه خلیج فارس مواج است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره