logo
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

قتل خونین مرد جوان با ضربه چاقو؛ سگ‌گردانی رنگ خون گرفت

منبع
تسنيم
بروزرسانی
قتل خونین مرد جوان با ضربه چاقو؛ سگ‌گردانی رنگ خون گرفت

تسنیم/ مرد جوانی که در یکی از پارک‌های خزانه سگ‌گردانی می‌کرد با چند جوان درگیر شد و دست به جنایتی هولناک زد.

بامداد سه‌شنبه پنجم تیرماه، مرگ مشکوک مرد جوانی در یکی از پارک‌های محله خزانه از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بیسیم کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پیچید و خیلی زود قاضی محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امورجنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم وارد بوستان مورد نظر شدند.

تیم جنایی با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه قفسه سینه هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود. بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که مقتول در جریان درگیری توسط یک مرد افغانستانی قربانی جنایت شده است که متهم خیلی زود دستگیر شد.

مرد جنایتکار هنگامی که مقابل تیم جنایی قرار گرفت، ماجرا را اینطور توضیح داد: به قصد سگ‌گردانی وارد پارک شدم اما در آنجا چند جوان که به‌خاطر مصرف مشروبات الکلی حالت طبیعی نداشتند با سلاح سرد و تهدید به قصد زورگیری سمتم آمدند که درگیری میان ما رخ داد. در جریان این نزاع در یک لحظه کنترل خود را از دست دادم و با چاقو مرد جوان را به قتل رساندم.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم و اعترافات متهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند تا با اقدامات فنی و اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

با دستور قاضی شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امورجنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره