logo

کشف احتکار ۳ میلیارد تومانی تجهیزات پزشکی

منبع
تسنيم
بروزرسانی
کشف احتکار ۳ میلیارد تومانی تجهیزات پزشکی

تسنیم/ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف احتکار بیش از ۸ هزار عدد انواع لوازم و تجهیزات پزشکی خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۳ میلیارد تومان برآورد کرده اند.

سرهنگ "کارآگاه مهدی افشاری"؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار احتکار کالا در جنوب تهران شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای پزشکی در انباری در خیابان فدائیان اسلام احتکار گردیده که مدت زمان طولانی است به این مکان منتقل و در بازار توزیع نشده است.

جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را  بازرسی کردند که مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالاها در سامانه های وزارت بهداشت ثبت نشده و مشاهده می کنند مقادیر انبوهی کالاهای پزشکی از نوع سرنگ ، چسب زخم ، آنژیوکت در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص گردید مدت زمان زیادی است که وارد ودراین محل دپو است.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل تعداد 8.769 عدد انواع لوازم و تجهیزات پزشکی بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 3 میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: احتکار و قاچاق کالا و ارز باعث اختلال در برنامه ریزی های اقتصادی و افزایش تورم در جامعه می‌شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar