نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

جسد یک پسربچه و مادرش پیدا شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
جسد یک پسربچه و مادرش پیدا شد

ایرنا/ مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: جسد پسربچه غرق شده در رودخانه روستای "دِه شیخ" بخش سوسن از توابع شهرستان ایذه شب گذشته در ۱۲ کیلومتری از محل حادثه توسط نیروهای امداد هلال احمر پیدا شد.

وحید شعبانی بیان کرد: به‌محض اطلاع حادثه غرق شدن یک پسربچه و مادرش در رودخانه منطقه سوسن شهرستان ایذه هلال احمر ورود کرد و هفت تیم امدادی در بستر رودخانه به جستجو پرداختند.
وی گفت: غواصی در رودخانه‌های عمیق طبق قانون بر عهده هلال احمر نیست اما برای کمک به خانواده حادثه دیده که به دستور رئیس هلال احمر کشور نیروهای امدادی این‌جمعیت ورود کردند.
شعبانی با بیان اینکه مردم محلی در جستجوی ۲ فرد غرق شده بسیار کمک‌ کردند اظهار کرد: این رودخانه از مناطق سخت گذر عبور می‌کند که برای غواصی و جستجو نیاز به راهنمایی مردم محلی است.

وی گفت: نیروهای امداد هلال احمر از روستای دِه شیخ تا امامزاده سلطان ابراهیم که منطقه سخت گذری است در حال جستجو هستند.
شعبانی تصریح کرد: قایق مخصوص مناطق سخت گذر نیز برای یافتن جسد فرد دوم نیز به منطقه اعزام شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به ادامه جستجو برای یافتن جسد مادر ادامه داد: نیروی امدادی از استان برای جستجو در رودخانه به ایذه اعزام شده است.
پنجشنبه هفته گذشته ۲ نفر از اعضای یک خانواده چهارنفره در بخش سوسن ایذه در رودخانه غرق شدند که شب گذشته جسد یک‌نفر از آن‌ها پیدا شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره