نماد آخرین خبر

دستگیری سارق مسلح منزل با ۱۰۰ فقره سرقت

منبع
ايسنا
بروزرسانی
دستگیری سارق مسلح منزل با ۱۰۰ فقره سرقت

ایسنا/ معاون عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا از شناسایی و دستگیری اعضای باند حرفه‌ای و سابقه‌دار مسلح سرقت از منازل با دستکم ۱۰۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از منزل در استان البرز در دو سال گذشته و همچنین درگیری سارقان با ماموران در حین ارتکاب جرم و سپس متواری شدن آنها، رسیدگی به این پرونده  کارآگاهان مبارزه با عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا محول شد.

وی افزود: طبق بررسی‌ها سارقان با تشکیل اکیپ پنج نفره به همراه یک دستگاه خودرو سمند وارد منزل شده و پس از تخریب توپی در ورودی و سرقت وسایل دو واحد به صورت هم زمان، در هنگام خروج از خانه نیز با توجه به حضور ماٌموران ضمن درگیری مسلحانه متواری شده بودند.

معاون عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه پلیس توانست خودروی سارقان را که در یکی از مناطق کرج رها شده بود، شناسایی و توقیف کند، گفت: با توجه به اسناد به جا مانده در درون خودرو مشخص شد اتومبیل در اختیار یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار در یکی از استان های جنوبی کشور بوده است. با توجه به حرفه‌ای بودن سارقان اقدامات لازم برای دستگیری سارقان و همدستان آنها انجام شد که یکی از آنها دستگیر و به ۱۰۰ فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

آذین با بیان اینکه تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند درحال انجام است، گفت: با تلاش کارآگاهان تعداد ۶۲  نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.  

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره