نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

کشف جسد پادکستر ایرانی بعد از قتل هولناک همسرش!

منبع
تابناک
بروزرسانی
کشف جسد پادکستر ایرانی بعد از قتل هولناک همسرش!

تابناک/پادکستر ایرانی بعد از قتل هولناک همسرش، به زندگی خود پایان داد.
 
مهدی پورباقی که علاقمندان به پادکست فارسی او را با صدایش در پادکست جنایی آخرین شاهد می‌شناسند، با رقم زدن جنایتی هولناک، دست به خودکشی زد و پلیس جسدش را در منزلش کشف کرد.

 سلفی مهدی پورباقی با همسرش
 
این رویدادی است که در استان «نیوفاندلند و لابرادور» در شرق کشور کانادا رخ داده و پلیس محلی تاکید کرده که در حال تحقیق درباره آن است. پرونده‌ای که پلیس سلطنتی نیوفاندلند گفته که در آن یک قتل و یک مرگ مشکوک در دست بررسی است.
بر اساس گزارش‌های منتشر شده، ماجرای قتل مربوط به همسر مهدی است که به صورت مثله شده در چمدانی خاکستری در منطقه‌ای در حومه شهر پیدا شده است؛ جسد تکه تکه زنی 33 ساله که ظاهرا دو ماه قبل به کانادا مهاجرت کرده بود!

تصویر مهدی پورباقی در حال حمل چمدانی که جسد مثله زنش در آن قرار دارد
 
بر اساس تصاویر منتشر شده، تصویر مهدی پور باقی 34 ساله در حال حمل این چمدان در دوربین‌های مداربسته ثبت و ضبط شده است. تصاویر فردی که حالا جنازه اش در منزلش کشف شده و پلیس معتقد است چند روز بعد از کشتن همسرش، خودکشی کرده است.
 نکته عجیب ماجرا که بعد از انتشار این خبر توجه برخی کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده، اپیزود آخر پادکست قاتل پرونده با عنوان «شکارچی ادامه دارد» است که بسیار کوتاه و عجیب است چراکه راوی پادکست در آن بدون هیچ مقدمه، از داستان خشونت باری سخن گفته که در آن خطاب به سری بریده سخن می‌گوید و تاکید دارد که با یک چاقوی جیبی این قتل را رقم زده و از آن هیجان زده است!
تصویری که از قتل خونبار زنی جوان ترسیم کرده و در حالی که آهنگ پس زمینه به گوش می‌رسد، تاکید دارد که «مرده‌ها حرف نمی‌زنن اما قاتل‌هاشون چرا...» پایان بخش این اپیزود هم، تاکید بر انتشار قسمت تازه پادکست «به زودی» است!

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره