نماد آخرین خبر

بازداشت بیش از ۶۰۰ سارق و مالخر طی ۳ روز

منبع
ايسنا
بروزرسانی
بازداشت بیش از ۶۰۰ سارق و مالخر طی ۳ روز

ایسنا/ معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از دستگیری بیش از ۶۰۰ سارق و مالخر در اجرای مرحله اول طرح عملیاتی مبارزه با سارقان اماکن در کشور خبر داد.

سرهنگ محمدرضا اکبری در تشریح جزئیات این خبر گفت: مرحله اول طرح مبارزه با سارقان اماکن خصوصی و دولتی در اواخر تیر ماه سال جاری به مدت سه روز در استان‌های سراسر کشور با محوریت پلیس آگاهی اجرا شد.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف شناسایی و دستگیری سارقان اماکن به صورت کاملا متمرکز در سطح کشور انجام شد، افزود: با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی و اقدامات پلیسی ۵۸۷ نفر سارق شناسایی و دستگیر شدند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: در بازجویی های انجام شده توسط کارآگاهان، سارقان به بیش از ۸۳۰ فقره سرقت در این خصوص اعتراف کردند که متهمان دستگیر شده ضمن تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی همچنین از دستگیری ۳۷ مالخر نیز در این رابطه خبر داد و گفت: پلیس با کسانی که اقدام به فروش اموال مشکوک کتند، قاطعانه برخورد کرده و به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد.

اکبری خاطرنشان کرد: برای جلوگیری وقوع سرقت از اماکن خصوص و دولتی نکات بسیار زیادی وجود دارد که صاحبان آن می توانند با تجهیز ایمنی ساختمان مانند دزدگیر، دوربین های مدار بسته، رعایت اصول ساخت همانند راه های ورودی مکان و همچنین توجه به هشدارهای پلیس در این زمینه را مد نظر قرار دهند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره