نماد آخرین خبر

اتهام قتل یک زن در پرونده مرد همسرکش که بخشیده شد

منبع
اعتماد
بروزرسانی
اتهام قتل یک زن در پرونده مرد همسرکش که بخشیده شد

اعتماد/ مردی که بعد از قتل همسرش موفق به جلب رضایت اولیای دم شده بود حالا متهم به کشتن زنی دیگر شده است.

متهم چند سال قبل همسرش را به قتل رساند و جسدش را به رودخانه‌ای در اطراف تهران انداخت. او بعد از این قتل با زنی دیگر به نام سپیده وارد رابطه شد و حالا متهم به قتل او نیز شده است.

قتل فجیع سپیده را دخترش به ماموران گزارش داد. او گفت: من، خواهر و مادرم با هم زندگی می‌کردیم. چند سال قبل من و خواهرم ازدواج کردیم و مادرمان تنها ماند. من هر روز با او در تماس بودم. طی روزهای گذشته چند بار به او زنگ زدم و جواب نداد. نگران شدم و مقابل در خانه‌‎اش رفتم. در را باز نکرد. کلید داشتم و خودم در را باز کردم و جسد مادرم را دیدم.
با تماس این زن، ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند. آنها متوجه شدند سپیده از مدت‌ها قبل با مردی ۴۵ ساله به نام بهنام رابطه داشت. پیامک‌های ارسالی بین آنها نشان می‌داد بهنام و سپیده مدتی با هم رابطه داشتند و بعد به اختلاف برخوردند.
با توجه به مدارک به دست آمده بهنام متهم به قتل شد. هرچند این مرد هیچ‌وقت اتهام را قبول نکرد اما کیفرخواست علیه او صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.
در جلسه رسیدگی ابتدا دختران مقتول درخواست قصاص کردند. سپس وکیل اولیای دم در جایگاه قرار گرفت. او مستنداتی علیه متهم نشان داد و گفت: سپیده بر اساس پیام‌های تلفنی و گفته‌های دوستانش با بهنام رابطه عاشقانه داشت. آنها مدتی بعد از هم جدا شدند، چون سپیده نمی‌خواست به این رابطه ادامه بدهد. معلوم نیست علت این جدایی چه بود اما هرچه بود سپیده نسبت به بهنام احساس خطر می‌کرد. او حتی بر اساس پیام‌های موجود در تلفن همراهش گفته اگر بهنام دوباره مزاحم او شود شکایت خواهد کرد. بهنام هم پیام‌های تهدیدآمیز زیادی برای او فرستاده است.
این وکیل دادگستری گفت: بهنام همسرش را چند سال قبل به قتل رسانده است. او بر اساس محتویات پرونده قتل همسرش که در دادگستری موجود است، همسرش را سر نماز به قتل رسانده و جسدش را هم در رودخانه انداخته است. جسد هیچ‌وقت پیدا نشد و در نهایت بهنام توانست رضایت اولیای دم را بگیرد و از زندان آزاد شود. او تجربه قتل و روبه‌رو شدن با پلیس را دارد، بنابراین بلد است چطور جرمش انکار کند.

وقتی نوبت به بهنام رسید، او اتهام قتل را رد کرد و گفت: من سپیده را نکشتم. به من تهمت زده‌اند. مدت کوتاهی با سپیده در ارتباط بودم. او و همکارانش برای محل کارشان سرویس می‌خواستند. من که کاسبی‌ام خوب نبود قبول کردم آنها را برسانم و رابطه ما این طور شکل گرفت و بعد از مدتی هم قطع شد.
متهم در پاسخ به این سوال که پیام‌های تهدیدآمیز به چه دلیل بوده است، گفت: من متن این پیام‌ها را قبول ندارم. با سپیده بحثی نداشتیم.
در این هنگام قاضی بخشی از پرونده را برای متهم خواند و گفت: یکی از همسایه‌های سپیده گفته شب قبل از قتل تو را دیده که در پارکینگ خانه با سپیده جروبحث می‌کردی، ضمن اینکه چند شاهد دیگر شهادت داده‌اند که تو با سپیده رابطه داشتی و این رابطه به خواست سپیده به هم خورده است. همچنین تو کلید خانه سپیده را هم داشتی.
متهم گفت: من صاحب بنگاه معاملات ملکی هستم. تیر ماه سال ۹۸ سپیده دنبال خانه اجاره‌ای می‌گشت که برای اولین بار سراغم آمد. چند روز بعد در سایت دیوار خانه‌ای پیدا کرده بود که از من خواست همراهش برای بازدید خانه بروم تا سرش کلاه نرود. من همراه او رفتم و سپس خانه را در بنگاهم برایش اجاره کردم. او چند روز بعد گفت یکی از بستگانش فوت شده است و به شهرستان رفت و دیگر  او را ملاقات نکردم. اگرچه با هم پیامکی در ارتباط بودیم اما عشقی میان ما نبود. من اظهارات آنها را قبول ندارم. یکی از آنها بر سر خرید یک ملک با من اختلاف داشت و به همین خاطر علیه من شهادت داده است. شاهد دیگر هم که دوست سپیده است به اشتباه می‌گوید من قبل از پیدا شدن جسد به او گفته‌ام سپیده در حمام کشته شده است.
سپس وکیل متهم گفت: موکل من به قتل اعترافی ندارد و مدارک علیه او کافی نیست، چون سابقه قتل همسرش را دارد او را متهم کرده‌اند. او حتی از زندان آزاد شده است.
در این هنگام، وکیل اولیای دم به این اظهارات واکنش نشان داد و گفت: متهم به دلیل ابتلا به کرونا از زندان آزاد شد و وثیقه سنگین دارد. من درخواست دارم با توجه به مهار بیماری، متهم یک بار دیگر با قرار بازداشت روانه زندان شود. مدارک علیه او بسیار زیاد است.

با پایان جلسه دادگاه قضات برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شدند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره