نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

متهمان زورگیری از یک پیرزن تفهیم اتهام شدند

منبع
تسنيم
بروزرسانی

تسنیم/ دادستان مرکز استان اردبیل درباره زورگیری از یک پیرزن اعلام کرد: اتهام این افراد زورگیر سرقت مقرون به آزار به متهمان تفهیم شده و قرار با بازداشت صادر و متهمان به زندان معرفی خواهند شد.

جلال آفاقی دادستان مرکز استان اردبیل در ارتباط با زورگیری از یک پیرزن اظهار کرد: پیرو انتشار ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر روزگیری از یک پیرزن توسط 2 نفر در شهر اردبیل و متعاقب آن شکایت شکات، پرونده‌ای در دادسرای اردبیل تشکیل شد.

دادستان مرکز استان اردبیل بیان کرد: همچنین دستور ویژه به مراجع ذیربط برای شناسایی متهمان داده شد که بلافاصله متهمان شناسایی شدند، اما به دلیل انتشار گسترده این ویدیو در فضای مجازی، متهمان مطلع و از استان متواری شده بودند.

آفاقی افزود: متهمان در استان قم شناسایی و دستگیر شدند. با توجه به اینکه متهمان سوابق متعددی داشتند، در استان اردبیل و سایر استان‌ها تحت تعقیب بودند. 

دادستان مرکز استان اردبیل افزود: با هماهنگی انجام شده با دادستانی مرکز استان قم، متهمان به استان اردبیل منتقل شدند و پرونده آن‌ها به شعبه ویژه بازپرسی ارجاع داده شده است.

آفاقی در رابطه با عناوین اتهامی این سارقان گفت: اتهام این افراد سرقت مقرون به آزار به متهمان تفهیم شده و قرار با بازداشت صادر و متهمان به زندان معرفی خواهند شد.

وی تاکید کرد: به مردم این اطمینان را می‌دهیم که هر فردی به هر طریقی در نظم و امنیت عمومی و روانی مردم اخلال ایجاد کند و یا مرتکب جرایم خشن شود، دستگاه قضایی در سریعترین زمان و با قاطعیت و بدون اغماض و ارفاق قانونی، مجازات قانونی می‌کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره