نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

سرقت مسلحانه وحشت آور از خانه پزشک مشهور یاسوج

منبع
رکنا
بروزرسانی
سرقت مسلحانه وحشت آور از خانه پزشک مشهور یاسوج

رکنا/ 2 سارق مسلح با ورود به خانه پزشک مشهور یاسوجی بیش از سه کیلوگرم طلا را مقابل چشمان همسر و دخترش سرقت کردند.دزدان مسلح خود را مامور معرفی کردند و هنگام فرار، دختر 7 ساله خانواده را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

ساعت ۷:۴۰ صبح ۲۴ تیر وقتی دکتراردوان شهبازی، پزشک مشهور یاسوجی از خانه‌اش خارج شد تا به محل کارش برود، نمی‌دانست دقایقی بعد قرار است تراژدی برای خانواده‌‌اش رخ دهد.هنوز پنج دقیقه‌ای از خروجش نگذشته بود که همسرش با او تماس گرفت و با گفتن این‌که دزد وارد خانه‌شان شده، سراسیمه تلفن را قطع کرد. پزشک متخصص جراحی پلاستیک بلافاصله به خانه آمد و با در تخریب شده ورودی ساختمان رو‌به‌رو شد. وارد پذیرایی و اتاق خواب شد و چیزی را که می‌دید باور نمی‌کرد.

دکتر شهبازی در مورد سرقت میلیاردی ازخانه‌اش گفت:روز حادثه ساعت ۷:۴۰ صبح از خانه خارج شدم و خیلی زود همسرم تماس گرفت که دزد آمده است. وقتی رسیدم همسر و دختر هفت ساله‌ام را دیدم که از ترس گوشه پذیرایی پناه گرفته بودند.وی ادامه داد: خانه من ویلایی است، دزدان دو نفر بودند که با صورت نقاب زده با اسلحه کلت و قمه بزرگ بلافاصله بعد از خروج من از خانه، وارد شده و یکراست به سمت در ورودی رفتند و با شکستن آن وارد ساختمان شدند. همسرم از صدای شکسته شدن در از خواب بیدار می‌شود و دو مرد مسلح نقاب‌پوش را روبه‌رویش می‌بیند. دزدان مدعی می‌شوند پلیس هستند و یکراست به اتاق خواب رفته و از داخل کمد کیف طلاها را برداشته و قصد فرار داشتند که دختر بچه‌ام به آنها معترض می‌شود که یکی از دزدان با لگد به کمر دخترم می‌کوبد.
این متخصص با بیان این‌که سرقت زیر دو دقیقه انجام شده است، مدعی شد: سارقان بیش از سه کیلوگرم طلای داخل کیف را با خود برده و حتی سمت وجه نقد یا اشیا گرانبهای داخل خانه نرفتند. به نظرم سارقان یا طلایاب داشتند یا آشنا بودند که مستقیم سر کیف طلا رفته و با برداشتن آن فرار کردند.

​به‌ گفته این پزشک دزدان با یک سمند سفید رنگ از ۵ صبح مقابل خانه او کشیک می‌دادند و بعد از این‌که از خانه خارج شده، دو نفر از آنها از بالای در وارد خانه شده و سرقت را انجام داده‌اند.
او با بیان این‌که پس از ثبت شکایت هنوز هیچ خبری از شناسایی و دستگیری سارقان نیست، گفت: بعد از حضور پلیس و تحقیقات اولیه ماموران به من گفتند که خودتان دوربین‌ها را چک کنید. توجه به این موضوع مهم است، در صورت نبود امنیت هیچ پزشکی حاضر نمی‌شود به این شهر بیاید و مشغول کار شود. تامین امنیت پزشکان اولین خواسته ماست نه این‌که دزدان خیلی راحت با شکستن در وارد خانه شوند و به‌راحتی بیش از سه کیلوگرم طلا را سرقت و امنیت روانی من و خانواده‌ام را از بین ببرند‌.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره