نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

مرگ ۲ تن درپی درگیری در یک گیم‌نت‌

منبع
ايسنا
بروزرسانی
مرگ ۲ تن درپی درگیری در یک گیم‌نت‌

ایسنا/ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از مرگ ۲ تن درپی وقوع یک نزاع در یکی از گیم‌نت‌های واقع در محله نازی آباد خبر داد.

سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تاریخ جمعه، هجدهم خرداد ماه امسال بود که خبر وقوع درگیری مرگبار در یکی از گیم‌نت‌های محله نازی‌آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که درپی آن ماموران کلانتری در محل حاضر شده و تحقیقات اولیه خود را آغاز کردند. پس از آن هم با دستور مقام قضایی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ رسیدگی به پرونده را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه در خصوص این پرونده آغاز شد، گفت: کارآگاهان تیم جنایی با حضور در گیم‌نت موردنظر با جسد دو مرد جوان به‌نام‌های معلوم مواجه شدند. این دو نفر براثر ضربات چاقو به قتل رسیده بودند. بررسی‌های اولیه نیز نشان داد که یکی از عاملان جنایت قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته است.

ولیپور گودرزی تصریح کرد: تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که دو فرد کشته شده از قبل با یکدیگر اختلاف داشتند. این دو نفر در گیم‌نت موردنظر همدیگر را مشاهده کردند و باهم درگیر شدند که در جریان آن یکی از طرفین به دست نفر دوم به قتل می‌رسد اما در این میان پسر جوانی به‌هواخواهی مقتول که از دوستانش بوده، وارد نزاع شده و نفر دوم را که در واقع قاتل دوستش بود، با ضربه چاقو از پای در می‌آورد و به سرعت متواری می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی ابتدا مخفیگاه مرد جنایتکار را شناسایی کرده و سپس با دریافت مجوزهای لازم قضایی نسبت به دستگیری وی اقدام کنند. در نهایت متهم فراری پس از دو ماه در مخفیگاهش در خانه یکی از اقوام در یکی از محله‌های جنوبی تهران دستگیر  و مشخص شد متهم سابقه دار بوده و ۲ ماهه قبل به دلیل جرایم ارتکابی در زندان بوده است.

وی با بیان اینکه متهم به جرم خود اعتراف کرد، اظهارکرد: با تشکیل پرونده، متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد، تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده نیز در حال انجام است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره