نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

درخواست طلاق از شوهر معتاد به دلیل سوءاستفاده غیراخلاقی

منبع
اعتماد
بروزرسانی
درخواست طلاق از شوهر معتاد به دلیل سوءاستفاده غیراخلاقی

اعتماد/ زنی که می‌گوید شوهر معتادش از او سوءاستفاده کرده است، درخواست طلاق داد.

منصوره و سروش برای طلاق اقدام کرده‌اند. سروش تا لحظه آخر هم به همسرش التماس می‌کرد که به خانه برگردد. هرچند این مرد با درخواست طلاق توافقی موافقت کرده اما رفتارش نشان می‌دهد راضی نیست. منصوره برای اعتمادآنلاین از دلیل اصرارش بر طلاق می‌گوید.

*چه مدتی است ازدواج کرده‌اید؟

دو سال.

*از قبل همدیگر را می‌شناختید؟
بله. ما چند سال بود همدیگر را می‌شناختیم. سروش در یک بنگاه کار می‌کرد و من هم کارمند یک شرکت خصوصی بودم. ما با هم آشنا شدیم و بعد هم به اصرار سروش ازدواج کردیم.

*همسرت را دوست داشتی؟
من واقعاً عاشق سروش بودم.

*پس چرا می‌خواهی از او طلاق بگیری؟
رفتارهای سروش به شدت اذیتم می‌کند. aa ماه بعد از ازدواج فهمیدم که سروش اعتیاد دارد و بعد هم فهمیدم مدتی با دختری نامزد بوده و به هم زده است. اینکه با کسی نامزد بوده برایم آنقدر تلخ نبود که اعتیادش آزارم داد. او شیشه می‌کشد و کارهای عجیب می‌کند. من از او خواهش کردم ترک کند& قول داد اما ترک نکرد.

*یعنی به خاطر اعتیاد از هم جدا می‌شوید؟
فقط این نیست. یک روز سروش با من تماس گرفت و گفت که دوستش برایش بسته‌ای می‌فرستد و چون در بنگاه نیست، آدرس شرکتی را که من در آن کار می‌کنم داده است، من هم بسته را تحویل گرفتم و به خانه رفتم. در خانه بسته را به سروش دادم. دیدم با ترس خاصی آن را باز کرد. در اتاق را بسته بود. وقتی وارد اتاق شدم دیدم شیشه و پایپ است. سروش از من به عنوان پیک مواد استفاده کرده بود. آنجا بود که تصمیم به طلاق گرفتم.

*همسرت خیلی خواهش می‌کرد که جدا نشوید اما قبول نکردی.
من از خانواده آبروداری هستم. نمی‌توانم این حجم از رفتار اشتباه را تحمل کنم. اگر پلیس من را می‌گرفت باید چه می‌کردم؟ آبروی پدر و مادرم می‌رفت. من نمی‌توانم این وضعیت را تحمل کنم.

*خانواده‌ات می‌دانند تصمیم داری طلاق بگیری؟
بله می‌دانند. من همه واقعیت را به آنها گفته‌ام.

*بعد از طلاق چه می‌کنی؟
به خانه پدرم ‌روم و دیگر به هیچ مردی فکر نمی‌کنم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره