نماد آخرین خبر

پایان محدودیت‌های تردد در تهران

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
پایان محدودیت‌های تردد در تهران

باشگاه خبرنگاران/ معاون عملیات پلیس راهور فاتب از پایان اعمال محدودیت‌های تردد مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهور فاتب گفت: محدودیت‌هایی که از ساعت ۵ صبح امروز در خیابان انقلاب تا آزادی به واسطه برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه اعمال شده بود لحظاتی پیش برداشته شد.

وی افزود: این محدودیت‌ها که از شرق از میدان فردوسی و از غرب از تقاطع بهبودی اعمال شده بود دقایقی قبل پس از اتمام مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه برداشته شد و شهروندان و رانندگانی که قصد تردد در مسیر خیابان آزادی و انقلاب را دارند می‌توانند از این مسیر‌ها تردد نمایند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: خوشبختانه اجرای مراسم با همکاری و مشارکت خوب شهروندان در کمال نظم و آرامش و بدون کوچک‌ترین مشکلی برگزار گردید و هم اکنون کلیه مسیر‌ها که از ساعت ۵ صبح اعمال محدودیت شده بود باز شده و رانندگان می‌توانند در این معابر تردد نمایند.

سرهنگ احسان مومنی بیان داشت: از همکاری خوب شهروندان و رانندگان که در اجرا و برگزاری این مراسم با تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ همکاری داشتند کمال سپاس و تشکر را داریم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره