نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

آتش‌سوزی مهیب در مرز دوغارون خراسان رضوی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرین خبر/ بر اثر آتش سوزی مهیب در ظهر امروز در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تایباد واحدهای مستقر در این کانون اقتصادی در حال تخلیه و به خودروها اجازه ورود به منطقه داده نشده است.

عباسی، مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی اعلام کرد: اطفای حریق مرز دوغارون در حال اتمام است و متاسفانه ۴مصدوم با سوختگی درجه یک داریم ولی علت آتش‌سوزی مشخص نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تایباد گفت: ساعت ۱۳ و ۴۸ دقیقه ظهر امروز سه تانکر ایرانی حامل سوخت و یک تانکر افغانستانی حامل سوخت به دلیل عدم رعایت موارد ایمنی در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون دچار حریق شدند. این آتش سوزی در مخازن سوخت منطقه ویژه اقتصادی دوغارون رخ داده است.

محمدرضا رضایی بیان کرد: آتش نشانان برای مهار این آتش به محل اعزام شدند، از میزان خسارات گزارشی هنوز نرسیده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تایباد ادامه داد: دود ناشی از آتش سوزی در این کانون اقتصادی تا شعاع ۱۸ کیلومتری قابل رویت است و به منظور جلوگیری از سرایت آتش به مناطق گمرگ مرزی دوغارون، واحدهای مستقر در این کانون اقتصادی در حال تخلیه است.
رضایی گفت: خودروهای ورودی به سمت جاده مرز دوغارون اجازه ورود تا اطلاع ثانوی را ندارند.

گمرک و پایانه مرزی دوغارون در ۱۸ کیلومتری شهر تایباد، ۲۵۰ کیلومتری مشهد و همجوار با کشور افغانستان یکی از پنج گمرک برتر کشور محسوب می شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره