نماد آخرین خبر

دزدهای تصادفی بازداشت شدند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
دزدهای تصادفی بازداشت شدند

ایسنا/رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق حرفه‌ای که با ایجاد تصادف ساختگی اقدام به سرقت در بزرگراه‌ها و معابر تهران کرده بودند، خبر داد.

سردار علی ولیپور گودرزی درباره جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت به شیوه ایجاد تصادف ساختگی توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
وی با اشاره به تحقیقات انجام شده از سوی ماموران گفت: اقدامات اطلاعاتی نشان ‌داد، این افراد با ایجاد تصادفات جزئی در بزرگراه‌ها و خیابان‌های پرتردد، اقدام به سرقت اموال شهروندان کرده‌اند. در همین راستا نیز یکی از شاکیان این پرونده با حضور در مقر پلیسی به کارآگاهان گفت که در روز حادثه در حین رانندگی در بزرگراه شهید محلاتی تهران  مورد حمله از سوی دو سارق موتورسیکلت‌سوار قرار گرفته و تلفن همراه، ایرپاد و عینک آفتابی‌اش به سرقت رفته است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و افزایش تعداد شکایت‌ها، پلیس آگاهی تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کرد. کارآگاهان با بررسی دوربین‌های مداربسته، جمع‌آوری اطلاعات از شاهدان و انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند هویت و مخفیگاه سارقان را شناسایی کنند.
وی با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم، اقدامات برای دستگیری متهمان آغاز شد، گقت: سرانجام کارآگاهان با اجرای عملیاتی پلیس دو متهم را در مخفیگاه خود در جنوب تهران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین مخفیگاه آنان نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن بخشی از اموال مسروقه از این محل کشف و ضبط شد. 

ولیپور گودرزی با بیان اینکه متهمان تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود اعتراف کردند، گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و کشف دیگر جرائم ارتکابی احتمالی همچنان در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار دارند و پس از آن به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهند شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره