نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: برخورد با 2 خانم مورد تایید نیست

منبع
جماران
بروزرسانی
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: برخورد با 2 خانم مورد تایید نیست

جماران/ حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان اظهار کرد: موضوعی که از چندی پیش در فضای مجازی مبنی بر برخورد ماموران در حال بازنشر است مربوط به مدتی پیش بوده که آن برخورد را بنده هم دیدم و مورد تایید نیست و ما باید کرامت انسانی را حفظ کنیم. البته باید شرایط ماموران نیز بررسی شود که در چه وضعیتی بودند که آنگونه نسبت به دستگیری آن ۲ نفر اقدام کردند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه برخورد با ۲ خانم از سوی ماموران نیروی انتظامی مورد تایید نیست گفت: برای این موضوع پرونده‌ای تشکیل شده و این پرونده به صورت ویژه در حال بررسی است.

حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان  خاطرنشان کرد: از همان ابتدا که آنها شکایت کردند، با دستور دادستان نظامی تهران و بازپرس برای بررسی دوربین‌های محیطی توانستند ماموران را شناسایی کنند و در همین راستا پرونده‌ای برای برخورد با ماموران تشکیل شد که به صورت ویژه در حال رسیدگی است.


حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان اضافه کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح به عنوان یک سازمان قضایی مستقل از نیروهای مسلح برای صیانت از نیروهای مسلح از یک سو و حفظ حقوق شهروندی مردم از سوی دیگر در حال فعالیت است، ضمن تقدیر و تشکر از همه زحمت‌های مسلح این قول را به مردم شریف کشورمان می دهم اگر جایی با جرمی مواجه شود، مطمئن باشید که بیطرفانه و عادلانه با مجرم برخورد می‌کند، چنان که گذشته ما هم این را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح همچنین گفت: صیانت از سلامت نیروهای مسلح در سرلوحه برنامه‌های سازمان قضایی نیروهای مسلح بوده و به طور قطع پیشگیری مقدم بر درمان است.

وی افزود: بر این اساس و بنابر تاکیدهای مقام معظم رهبری و در اجرای بند پنجم اصل ۱۵۶ قانون اساسی برنامه‌های پیشگیرانه را در سطح تمام استان‌ها و کشور برنامه‌ریزی می‌کنیم که یکی از این برنامه‌ها امروز در اردبیل با محوریت سوء استفاده از موقعیت شغلی برگزار شد.


به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar