نماد آخرین خبر

دستگیری باند ۶ نفره آدم‌ربا در تبریز

منبع
ايسنا
بروزرسانی
دستگیری باند ۶ نفره آدم‌ربا در تبریز

ایسنا/ رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری باند ۶ نفره آدم ربا و رهایی گروگان در عملیات ضربتی در تبریز خبر داد.

سرهنگ محمدتقی سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر ربایش یکی از شهروندان شهرستان تبریز توسط افراد ناشناس بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان تلاش گسترده را برای رهاسازی فرد ربوده شده آغاز که با انجام اقدامات تخصصی سرنخ هایی از هویت متهمان و محل نگهداری گروگان در حاشیه شهر تبریز بدست آمد که در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه آن‌ها شدند.
وی ادامه داد: سپس با اخذ مجوز از مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه ۶ نفر از اعضای باند آدم‌ربا دستگیر و گروگان بدون هیچ‌گونه خسارت مالی و جانی از بند آن‌ها رها و به آغوش خانواده بازگشت.
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: هر چند متهمان در ابتدا منکر بزه ارتکابی بودند، بنابراین در مواجهه با دلایل مستدل و مستند چاره‌ای جز اعتراف نداشتند و همگی به بزه انتسابی معترف که در بررسی‌های صورت گرفته علل و انگیزه متهمان برای ربایش اختلافات مالی اعلام شد.
وی در پایان با اشاره به اینکه متهمان جهت دادرسی به مرجع قضایی تحویل و با صدور قرار تامین کیفری متناسب روانه زندان شدند، تاکید کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت مشاهده هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع خواهد شد.




به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره