نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

گم شدن دختربچه 2 ساله الیگودرزی؛ جستجوی هوایی آغاز شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
گم شدن دختربچه 2 ساله الیگودرزی؛ جستجوی هوایی آغاز شد

ایرنا/ سرپرست فرمانداری الیگودرز گفت: عملیات جستجو با استفاده از بالگرد اورژانس هوایی برای یافتن "آی نور نظری" دختربچه گمشده آغاز شد.

مهدی اداوی روز شنبه اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع، هماهنگی لازم برای جستجوی هوایی انجام و امروز بالگرد اورژانس شهرستان بر فراز مناطق مختلف حوالی روستا پرواز خواهد داشت تا شاید به خبر امیدبخشی در خصوص این کودک گمشده دست یابیم.

وی افزود: روز پنجشنبه هجدهم مردادماه خانواده ای از روستای ده سفید حاج درویش از بخش توابع مرکزی شهرستان الیگودرز حوالی ساعت ۱۹:۳۰ گم شدن دختر بچه ۲ ساله خود را به پلیس، هلال احمر و بخشداری اطلاع دادند که بلافاصله عملیات جستجو آغاز و تا ساعت ۲:۳۰ بامداد ادامه داشت ولی به علت تاریکی هوا عملیات امدادی به نتیجه نرسید.

اداوی از بسیج تمامی امکانات شهرستان و استان برای یافتن این دختربچه خبر داد و افزود: روز گذشته نیز عملیات جست و جو از ساعات ابتدایی صبح با حضور نیروهای هلال احمر، انتظامی، بسیج و محلی آغاز و تا شب گذشته هم ادامه داشت اما جست و جوها بی نتیجه بود و اثری از این دختر یافت نشد.

وی افزود: از ابتدای عملیات جست و جو پنج تیم از هلال احمر متشکل از چهار تیم جست و جو و نجات، یک تیم تخصصی کوهستان و یک تیم آنست( سه قلاده سگ زنده یاب) و همچنین موتور و آفرود سواران شهرستان ازنا با حضور در اراضی حاشیه روستا مناطق مختلف را مورد رصد قرار دارند اما هیچ نتیجه ای تاکنون حاصل نشده است.

الیگودرز بزرگترین شهرستان لرستان به لحاظ وسعت محسوب می شود و در شرق این استان قرار دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره