نماد آخرین خبر

آمار عجیب ثبت مزاحمت تلفنی برای اورژانس

منبع
تسنيم
بروزرسانی
آمار عجیب ثبت مزاحمت تلفنی برای اورژانس

تسنیم/ رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به ثبت ۲۰ هزار و ۲۶۴ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران گفت: ۲۴۶۰ مورد از تماس‌ها مزاحمت تلفنی بوده است.

محمداسماعیل توکلی؛ رئیس سازمان اورژانس استان تهران اظهار کرد: در هفته گذشته (13 تا 19 مردادماه) مجموع 20 هزار و 264 ماموریت در مرکز ارتباطات 115 اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها 5477 مورد به مراکز درمانی انتقال یافتند و 14 هزار و 787 مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی افزود: در این مدت 60 هزار و 881 تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه 2460 تماس (معادل چهار درصد کل تماس‌ها) مزاحمت تلفنی برای این مرکز بوده است.

توکلی ادامه داد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، 3076 مورد حوادث ترافیکی (15 درصد از کل ماموریت‌ها) و 17 هزار و 188 مورد (85 درصد از کل ماموریت‌ها) حوادث غیر ترافیکی بوده است.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران بیان کرد: طی هفته گذشته اورژانس هوایی 10 سورتی پرواز داشته است که در پی آن 10 مصدوم به مراکز درمانی و 2 عضو پیوندی انتقال یافته‌اند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar