نماد آخرین خبر

جاده کندوان برای اجرای عملیات راهداری مسدود شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
جاده کندوان برای اجرای عملیات راهداری مسدود شد

ایرنا/ رییس پلیس راه استان مازندران از انسداد محور پرتردد کندوان به دلیل انجام عملیات راهداری خبر داد و گفت: از صبح امروز -یکشنبه- برای انجام عملیات گالری بتنی پیش‌ساخته تردد در این محور ممنوع شده که این محدودیت به مدت سه روز ادامه دارد.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب امروز یکشنبه اظهارکرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده جاده کندوان تا پایان مرداد در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته به‌ دلیل اجرای عملیات گالری بتنی پیش‌ساخته مسدود خواهد بود.

وی از افرادی که قصد تردد به سمت تهران یا از تهران به چالوس و غرب مازندران دارند خواست در روزهای اعلام شده از مسیرهای جایگزین هراز و سوادکوه استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، عملیات گالری بتنی پیش‌ساخته بخشی از اقدامات مربوط به ایمن‌سازی جاده چالوس است که در قالب ۲ فاز ۵۰ متری و ۱۵۰ متری و به طول مجموع ۲۰۰ متر برای پیشگیری از خسارات و تلفات ناشی از ریزش سنگ در منطقه کمرزرد این محور طراحی شده و توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران در حال اجرا است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

طبق آمارها، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون تردد خودرویی در محورهای مازندران ثبت می‌شود که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره