نماد آخرین خبر

ده سوال مهم درباره ماده شگفت‌انگیز کیوتن (Q10)

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
ده سوال مهم درباره ماده شگفت‌انگیز کیوتن (Q10)

آخرین خبر/کیوتن؛ نامی‌جدید که تازه پایش به صنعت زیبایی باز شده است. ماده‌ای شگفت‌انگیز که تاثیرات مفیدی رو جوانسازی پوست دارد. این ماده که تازه سر زبان‌ها افتاده، هم به صورت مکمل دارویی مصرف می‌شود و هم در فرمول محصولاتی که مستقیما با پوست سر و کار دارند ترکیب شده است. مثلا شما این ماده معجزه‌آسا را می‌توانید در دستمال‌های مرطوب، میسلارواترها، سرم‌های آبرسان و مرطوب‌کننده‌های صورت پیدا کنید. اما برای اینکه با این ماده بیشتر آشنا شوید، ما در این گزارش به ده سوال مهم درباره کیوتن پاسخ داده‌ایم. 
1. آیا کیوتن از ویتامین سی بهتر است؟
چای سبز و ویتامین سی یکی از مهمترین نقش‌ها را در راستای روشن کنندگی و محافظت از پوست در برابر آسیب نور خورشید دارند، ولی کیوتن تاثیر این مواد را بسیار بیشتر و عمیق تر می‌کند و باعث می‌شود این مواد به لایه‌های عمیق پوست نفوذ کنند.
2. آیا کیوتن باعث روشنی پوست می‌شود؟
این ماده به ترکیبات ملانین کمک می‌کند تا باعث روشن کردن و یکنواختی پوست شود و این ترکیب اگر در روتین پوست قرار بگیرد، به سرعت باعث شادابی و روشن شدن پوست می‌شود
3. آیا کیوتن برای پوست‌های تیره مناسب است؟
کیوتن با ترکیبات منحصر به فرد خود لکه‌های تیره پوست را ازبین می‌برد و با تحریک کردن ملانین پوست، باعث روشن شدن و جوان شدن پوست می‌شود.
4. کیوتن با چه مواد و داروهایی نباید ترکیب شود؟
کیوتن با داروهای فشارخون بالا نباید ترکیب شود، مانند وارفارین. همچنین با داروهای کلسترول بالا مانند آتورواستاتین و لواستاتین تداخل دارویی دارد و نباید همزمان مصرف شود.
5. آیا کیوتن را می‌توان روزانه مصرف کرد؟
میزان مصرف کیوتن به طور میانگین روزانه  بین 60 تا500 میلی گرم است.
6. آیا کیوتن از پوست در برابر اشعه خورشید محافظت می‌کند؟
یکی از مهمترین نقش‌های کیوتن، تاثیر آن روی پوست است. استفاده از کیوتن به روی پوست، آسیب اکسیداتیو ناشی از اشعه فرابنفش را کاهش می‌دهد و حتی عمق چین و چروک‌ها را به طرز شگفت انگیزی از بین می‌برد.
7. آیا کیوتن برای رشد مو خوب است؟
تحقیقات حاکی از این است که کیوتن با افزایش گردش خون و انرژی باعث می‌شود که فولیکول‌های مو تقویت شوند و این عمل با افزایش رشد مو و کاهش ریزش مو می‌شود.
8. آیا کیوتن برای آکنه مفید است؟
جدیدترین تحقیقات حاکی از این است کیوتن سطح قند خون و کلسترول خون را کاهش می‌دهد و این امر موجب از بین رفتن آکنه‌های پوستی می‌شود.
9. آیا کیوتن همانند امگا 3 است؟
امگا 3 که در روغن ماهی به وفور یافت می‌شود، از سلول‌ها در برابر آسیب‌ها محافظت می‌کند. از طرفی کیوتن به طور طبیعی در سلول‌های بدن تولید می‌شود. مصرف کیوتن باعث می‌شود سلول‌ها انرژی بیشتری تولید کنند و از آن‌ها در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و همانند امگا 3 از قلب و مغز در برابر آسیب‌ها محافظت می‌کند.
10.آیا کیوتن به جوان سازی پوست کمک می‌کند؟
اگر به دنبال روشی سیستماتیک و موثر برای رفع چین و چروک‌های پوستی خود هستید ، کیوتن راه نجات را به شما نشان می‌دهد. این ماده با خاصیت آنتی اکسیدانی خود، فعالیت ملانوسیت‌ها را محدود می‌کند.این امر قدرت ساخت رنگدانه یا همان ملانین را در سلولهای پوستی کاهش می‌دهد و موجب یکنواختی و یکدستی رنگ پوست و از بین رفتن تدریجی چروک‌ها و قرمزی و لک‌های پوستی می‌شود. کیوتن ترکیب بسیار ملایمی‌دارد و از آنجا که به طور طبیعی در بدن ما موجود است، نمی‌تواند پوست را دچار آلرژی کند. در نتیجه این امر باعث جوان سازی پوست می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره