نماد آخرین خبر

سرقت با پابند الکترونیک؛ واژگونی خودروی سارقان در حین فرار

منبع
ايسنا
بروزرسانی
سرقت با پابند الکترونیک؛ واژگونی خودروی سارقان در حین فرار

ایسنا/سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زن و مردی که با پابند الکترونیک مرتکب سرقت شده بودند، خبرداد.

سرهنگ کیانوش نظری درباره جزئیات این خبر گفت: به دنبال گشت‌زنی‌های هدفمندی که به منظور جلوگیری از وقوع سرقت از سوی عوامل کلانتری ۱۶۱ ابوذر انجام شد، ماموران فردی را در حال سرقت از خودرو پارک شده مشاهده کرده و برای دستگیری او وارد عمل شدند. این فرد نیز به محض رویت ماموران سریعا به سمت خودروی پراید خود رفته و به همراه همدست خود از محل متواری شد. در همین راستا نیز عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و خودروی متهمان شکل گرفت.  
وی ادامه داد:‌ تعقیب و گریز ادامه داشت و دو سارق بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت بالایی در حال فرار بودن که ناگهان خودروی آنان با جدول برخورد کرده و واژگون شد. در همین راستا نیز ماموران سریعا سارقان را دستگیر کردند و پس از آنکه مشخص شد آسیب بدنی به آنان وارد نشده است، این افراد را به مقر انتظامی منتقل کردند.  
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه همدست این سارق، یک زن بود، گفت: این زن تحت بازجویی قرار گرفت که در همان تحقیقات اولیه به ارتکاب سرقت از داخل خودرو با همدستی سرنشین خودرو اعتراف کرد. همچنین در جریان تحقیقات مشخص شد سرنشین خودرو سابقه دار و  دارای پابند الکترونیکی بوده اما باز هم مرتکب سرقت شده است.  
به گفته وی ماموران کلانتری در بازرسی از داخل خودرو تعداد سه عدد زاپاس خودرو، دو عدد ضبط خودرو، یک قبض سلاح سرد و آلات و ادوات حرفه‌ای سرقت را کشف و ضبط کردند.

نظری از تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده خبر داد و گفت:‌ دو متهم به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره