نماد آخرین خبر

انتقال ۴ مصدوم تصادف مسیر نجف-کربلا به خاک ایران

منبع
ايسنا
بروزرسانی
انتقال ۴ مصدوم تصادف مسیر نجف-کربلا به خاک ایران

ایسنا/ فرمانده قرارگاه عملیاتی امداد و نجات هلال احمر در پایانه مرزی چذابه از انتقال چهار مصدوم تصادف یک دستگاه اتوبوس و تانکر حامل سوخت در مسیر نجف – کربلا به خاک ایران خبر داد.

یاسر ساعدی امروز (۲۶ مردادماه) در جمع خبرنگاران گفت: امروز پس از تماس با مرکز EOC مستقر در مرز چذابه مبنی بر وقوع حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس و تانکر حامل سوخت در مسیر نجف - کربلا، مقدمات تحویل حادثه دیدگان در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه انتقال مصدومان این تصادف از طریق مرز چذابه انجام شد، افزود: چهار دستگاه آمبولانس از نزدیکترین پایگاه‌های سیار جمعیت هلال احمر مستقر در پایانه مرزی چذابه به نقطه صفر اعزام و مصدومان از طرف عراقی تحویل گرفته شدند.
ساعدی گفت: مصدومان حادثه توسط اتوبوس آمبولانس جمعیت هلال احمر به پایانه مرزی منتقل و به نجاتگران مستقر در پایانه مرزی چذابه تحویل داده شدند.
وی افزود: پس از تحویل مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر مستقر در پایانه مرزی چذابه ، اقدامات تریاژ و امداد بر بالین تمام مصدومان انجام شد و مصدومان ضمن دریافت خدمات درمانی در نقطه صفر مرزی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر مستقر در پایانه مرزی چذابه، به اتوبوس امبولانس ۱۱۵ تحویل و برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی امداد و نجات شهید علی هاشمی هلال احمر در پایانه مرزی چذابه گفت: به زائران توصیه می‌شود در مسیر بازگشت از زیارت در ایام اربعین به دلیل طولانی بودن مسیر و خستگی راه و همچنین گرمای هوا، حتماً هر دو ساعت استراحت کنند و با خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند تا شاهد وقوع حوادث برای زائران نباشیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره