نماد آخرین خبر

ضرب و شتم کارشناسان اورژانس خراسان شمالی هنگام انجام ماموریت

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ضرب و شتم کارشناسان اورژانس خراسان شمالی هنگام انجام ماموریت

ایسنا/رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ضرب و شتم کارشناسان فوریت‌های پزشکی این مرکز هنگام انجام ماموریت خبر داد.

تقی دولت‌آبادی امروز (۳۱ مرداد ماه) بیان کرد: حدود ساعت ۲:۲۹ بامداد امروز گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه لودر و گیر افتادن راننده لودر در زیر خودرو در محل کارخانه قند شهرستان شیروان به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ استان خراسان شمالی اعلام شد و کارشناسان فوریت‌های پزشکی پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای رضاآباد به محل حادثه اعزام و چند دقیقه بعد در صحنه حاضر شدند.
وی اظهار کرد: در لحظه رسیدن به صحنه حادثه، همکاران متوجه شدند راننده لودر بدون علائم حیاتی است، ولی برای معاینات بیشتر و ادامه اقدامات لازم در صحنه حضور داشتند تا عوامل آتش‌نشانی و هلال احمر عملیات رهاسازی را انجام دهند. 
دولت‌آبادی با بیان اینکه بعد از گذشت مدتی با تلاش همکاران آتش نشانی و هلال‌ احمر، رهاسازی انجام شد و در ارزیابی کارشناسان فوریت‌های پزشکی، راننده لودر به‌دلیل له‌شدگی و آسیب ارگان‌های حیاتی دچار مرگ شده بود، گفت: هنگام بررسی علائم حیاتی، کارشناسان اورژانس توسط همراهان و آشنایان فرد متوفی مورد ضرب و شتم و آسیب از ناحیه سر و صورت قرار گرفتند و در ادامه ضاربان صحنه را ترک کردند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این دانشگاه، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی خراسان شمالی ضمن هشدار به کسانی که به واسطه رفتارهای هنجارشکنانه و خلاف عرف و قانون منجر به درگیری فیزیکی و ضرب و شتم کارشناسان اورژانس و آسیب آنها می‌شوند، افزود: این سازمان از طریق مسیرهای قانونی، پیگیر احقاق حق همکاران خود خواهد بود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره