نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

ستاد مرکزی اربعین: تعداد زائران از مرز ۳ میلیون گذشت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
ستاد مرکزی اربعین: تعداد زائران از مرز ۳ میلیون گذشت

ایرنا/ ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) در اطلاعیه‌ای با اعلام اینکه هیچ گونه حادثه امنیتی تا کنون گزارش نشده است و نباید به شایعات توجهی شود، تعداد زائرین ایرانی عازم شده به کشور عراق را بیش از ۳ میلیون نفر عنوان کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
۱- تا ساعت ۲۴ مورخ ۱۴۰۳/۵/۰۱ مصادف با ۱۷ ماه صفر: تعداد زائرین عازم شده به کشور عراق: ۳.۳۲۴.۲۴۶ نفر است. تعداد زائران برگشتی از پنجم ماه صفر تاکنون: ۱.۹۵۲.۲۱۸ نفر است.
۲- مجدداً یادآوری می‌شود، کلیه اتباع دارنده مدارک (آمایش هویت، هویت،۱۶ گذرنامه خانواری، برگ سبز سرشماری، کارت‌های جدید، گذرنامه اقامتی و دفترچه اقامت) می‌توانند جهت ثبت نام و یا دریافت سند مسافرتی خادم، به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال در استان خوزستان (دفاتر شهر حمیدیه) مراجعه کنند.
۳- با هماهنگی‌های صورت پذیرفته با دولت عراق، ناوگان حمل و نقلی از عمود ۵۴۳ در محور کربلا - بغداد، آماده انتقال زائرین گرامی به مرزهای باشماق و تمرچین می‌باشند. (لازم به ذکر است زوار عزیز می‌بایست از گاراژ کربلا واقع در باب البغداد به سمت عمود ۵۴۳ عزیمت کنند.)
۴- به اطلاع می‌رساند برای استراحت زائرین در مرزهای اربعینی کشور پیش بینی استراحتگاه شده است، بنابراین توصیه می‌شود زوار عزیز قبل از رانندگی و در صورت نیاز، حتماً استراحت لازم را در نظر داشته باشند.
۵- با توجه به کثرت زائرین در حال برگشت، پویش نذر سفر از سوی عزیزانی که با خودرو شخصی به مرزها عزیمت کرده بودند مورد توجه قرار دهید.
۶- بحمدلله تاکنون هیچگونه حادثه امنیتی گزارش نشده است و آنچه در فضای مجازی منتشر می‌گردد، شایعات و فاقد اعتبار است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره