نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

تشریح جزییات دستگیری سارقان موبایل‌قاپ معروف

منبع
ايلنا
بروزرسانی

ایلنا/ رییس پلیس تهران بزرگ با گلایه از انتشار فیلم سارقان موبایل‌قاپ در پخش خبر ۲۰:۳۰ درباره جزییات دستگیری این افراد توضیحاتی ارائه کرد.

سردار عباسعلی محمدیان، رییس پلیس تهران بزرگ درباره جزییات دستگیری باند سارقان موبایل‌قاپ در جنوب غربی تهران گفت: همانطور که در روزهای گذشته اعلام کرده بودیم و قول داده بودیم پلیس هم توانمندی لازم را دارد و هم تجهیزات کامل را داراست و رصد کلیه گروه‌های مجرم را مرتبا و شبانه روزی انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: دستگیری این دو نفر موبایل قاپ و شناسایی آن‌ها شاید ارتباطی به پخش برنامه تلویزیونی نداشت اما پخش این برنامه تلویزیونی کار ما را سخت‌تر کرد چراکه این افراد بعد از پخش این ویدئو ۴ بار مخفیگاه خود را تغییر دادند در غیراینصورت این دو نفر سارق مانند سارقانی هستند که ما هر روز آن‌ها را دستگیر می‌کنیم و جرائم آن‌ها را رصد می‌کنیم اما وقتی که احساس خطر کنند معمولا در مخفیگاه‌ها رفته و فعالیت خود را متوقف می‌کنند.تمامی کلیپ‌هایی که بعد از آن منتشر شد نیز مربوط به وقوعات قبل از فیلم خبر ۲۰:۳۰ بود. اما امروز همانطور که شاهد هستیم دو سارق عادی که نه شایسته لقبی هستند و نه در این حد و اندازه بودند، دستگیر شدند. تا این لحظه آنچه که برای ما مشخص شده است حدود ده فقره سرقت انجام داده‌اند.

تصریح کرد: تحقیقات از سارقان همچنان ادامه دارد. بعد از پیگیری و دستگیری مجرم کار ما برای شناسایی سایر سرقت‌ها آغاز می‌شود تا دلایل کافی وجود داشته باشد برای اینکه بتوانیم این سرقت‌ها را به این سارقان منتسب کنیم. طبیعتا آن‌ها هم باید اقرار کنند.خوشحالم از اینکه توانستم علیرغم همه ملاحظاتی که این سارقان داشتند و ۴ بار مخفیگاه خود را تغییر داده‌اند اما باز هم شناسایی شده و این امنیت را به مردم تهران باز گردند.مردم نگران امنیت نباشند پلیس هم توانمند است و هم امکانات خوبی دارد و با مردم خود صادق است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره