نماد آخرین خبر

مقام انتظامی: بیش از هزار خودرو رها شده زائران در حاشیه مهران به پارکینگ منتقل شدند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
مقام انتظامی: بیش از  هزار خودرو رها شده زائران در حاشیه مهران به پارکینگ منتقل شدند

ایسنا/ فرمانده انتظامی استان ایلام گفت : یک هزار و ۸۸۴ خودرو زائران که در معابر عمومی مهران پارک شده بود، به پارکینگ  نیروی انتظامی واقع در ابتدای این شهر منتقل شدند.

سردار «جمال سلمانی» در این خصوص اظهار کرد:  ۵۰ خودرو از این تعداد هم اکنون در داخل پارکینگ انتطامی قرار دارد و مابقی خودروها به صاحبان آنان تحویل شده است.
وی افزود: خودروهایی که موجب سلب آرامش شهروندان مهران شده یا باعث سد معبر بودند و یا در مناطق پرت و حاشیه شهر پارک شده بود و احتمال سرقت یا آسیب دیدگی داشت به پارکینگ انتظامی منتقل شده است.

سردار سلمانی ادامه داد: نگهداری از این خودروها در پارکینگ انتظامی به صورت امانی است و این ماشین ها در چرخه ترخیص و پرداخت خلافی قرار نمی‌گیرد.


وی یادآور شد: مالکان خودرو هنگام دریافت ماشین خود باید هزینه حمل و همچنین هزینه مدت زمان نگهداری و توقف خودرو در پارکینگ انتظامی برابر نرخ تعیین شده مصوب را پرداخت کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس استان ایلام، فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: زائرانی که خودروی آن‌ها به پارکینگ منتقل می‌شود، پیامکی در این خصوص دریافت می‌کنند تا هنگام مراجعه و بازگشت به کشور خودروی خود را در پارکینگ انتظامی تحویل بگیرند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره