نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

مرگ هولناک آرش کوچولو زیرشکنجه های ناپدری سنگدل

منبع
خراسان
بروزرسانی
مرگ هولناک آرش کوچولو زیرشکنجه های ناپدری سنگدل

خراسان/ نگهبان یک ساختمان در حال احداث به اتهام قتل پسر4ساله همسر صیغه ای اش دستگیر شد و به کودک آزاری اعتراف کرد.

این حادثه هولناک، ششم مرداد گذشته در بیمارستان  هنگامی لو رفت که کارکنان مرکز درمانی، سراسیمه و نگران،کودک 4 ساله ای را با علایم حیاتی بسیار ضعیف روی تخت اورژانس قراردادند اما دقایقی بعد خستگی بر تن کادر درمانی باقی ماند و «آرش کوچولو»برای همیشه چشمانش را بست!

درهمین حال آثار کبودی،سوختگی،زخم های متعدد و صدماتی که روی پیکر نحیف این کودک بی گناه نمایان بود، از چشم پزشک دور نماند و در حالی فرضیه کودک آزاری قوت گرفت که جسد پسربچه به سردخانه بیمارستان انتقال یافت و مرگ دردناک این کودک به معمایی پیچیده تبدیل شد. طولی نکشید که قاضی علی ایروانی (بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی وانقلاب )در جریان مرگ مشکوک«آرش کوچولو»قرارگرفت و برای بررسی های تخصصی عازم بیمارستان شد.
آثار زیادی از کودک آزاری روی پیکر عریان کودک معصوم دیده می شد به گونه ای که حتی آسیب در نقطه ای حساس از بدن این کودک نیز حکایت از ماجرایی تکان دهنده داشت.

گزارش اختصاصی روزنامه خراسان حاکی است با توجه به اهمیت و حساسیت این حادثه وحشتناک،تحقیقات قضایی با دستور ویژه قاضی محمدزاده(دادستان عمومی و انقلاب )وارد مرحله جدیدی شد و بازپرس ویژه قتل عمد،دامنه تحقیقات را به محل سکونت کودک در خیابان امام رضا(ع) کشاند.

بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که مادر «آرش کوچولو» از یک سال قبل به عقد موقت جوان 30 ساله ای به نام «رضا»درآمده است و در یک ساختمان نیمه ساز زندگی می کند. ساعتی بعد ماموران انتظامی با دستور مقام قضایی وارد محل سکونت «رضا»در اتاقک نگهبانی شدند. هنوز سیخ استعمال مواد مخدر روی تک شعله روشن خودنمایی می کرد و دیگر آلات مصرف مواد نیز در کنار اجاق گاز قرارداشت.اوضاع اتاقک نیز در حالی به هم ریخته بود که برخی از قرص های توان افزا هم در کنار تشک پهن شده به چشم می خورد.

 بنابر گزارش اختصاصی روزنامه خراسان، باتوجه به این وضعیت اسفبار و نشانه هایی که از یک ماجرای جنایی حکایت می کرد،قاضی شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب طرقبه، دستور دستگیری ناپدری کودک را صادر کرد و بدین ترتیب «رضا»به اتهام ارتکاب قتل عمد در حالی دستگیر شد که مدعی بود فقط یک بار «آرش »را با سیم استعمال مواد مخدر داغ کرده و خراشیدگی و کبودی های روی پیکر وی نیز مربوط به سقوط کودک از پله هاست.

او همچنین ادعا کرد:آثار سوختگی هم مربوط به زمانی است که «آرش» (کودک 4ساله)شیر گرم حمام رابه اشتباه باز کرد و دچار سوختگی شد.به گزارش روزنامه خراسان،از سوی دیگر زوایای پنهان و ابعاد پیچیده این ماجرای جنایی زیر ذره بین تحقیقات قضایی قرارگرفته است و پزشکان قانونی صدمات و جراحات روی بدن و نقاط حساس پیکر کودک را تایید کرده اند.تحقیقات موشکافانه این پرونده در حالی وارد مراحل حساس خود شده که زوایای وحشتناک دیگری از این ماجرای تکان دهنده لو رفته است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره