نماد آخرین خبر

زلزله ۴ ریشتری در سیستان و بلوچستان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
زلزله ۴ ریشتری در سیستان و بلوچستان

ایسنا/ مدیر کل ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: براساس ارزیابی ها، تاکنون خسارتی از زلزله ۴.۳ ریشتری در فنوج به ثبت نرسیده است.

مجید محبی افزود: در حال حاضر تیم های ارزیابی و امدادی در حال بررسی مناطق مختلف این شهرستان هستند و در صورت مشاهده خسارتی، موارد جمع بندی و اطلاع رسانی خواهد شد.
بر اساس سایت لرزه نگاری دانشگاه تهران این زلزله ساعت ۱۷:۰۸ در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده است.
این زلزله در روستاهای آبگاه کوچینک ملوران و وانان  شهرستان نیکشهر که  در ۴۰ روز اخیر در گیر زلزله هستند احساس شده و منازل مسکونی این مناطق را غیر قابل سکونت کرده است.
مجیب حسنی فرماندار نیکشهر گفت: این زمین لرزه در نیکشهر تا کنون خسارتی جانی نداشته و تیم های ارزیاب برای بررسی خسارات احتمالی به منطقه اعزام شده اند.
به گفته مردم محلی ارتباطات مخابراتی در مناطق زلزله زده نیکشهر مختل شده است.
مدیرعامل هلال احمر سیستان و بلوچستان نیز اعلام کرد: ساعت ۱۷:۲۶ زلزله‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری، سیستان و بلوچستان ١٣ کیلومتری فنوج و ٣٥ کیلومتری بنت را لرزاند.
سید محمدمهدی سجادی ادامه داد: در پی این حادثه ۲ تیم ارزیاب هلال‌احمر برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی به روستاهای نزدیک کانون زلزله اعزام شده‌اند و تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش درآمدند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره