نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

جزئیات جدید از مرگ کودک ۴ساله کوهدشتی

منبع
تسنيم
بروزرسانی
جزئیات جدید از مرگ کودک ۴ساله کوهدشتی

تسنیم/ دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت، دربارۀ آخرین وضعیت پروندۀ آرین گفت: پیکر این کودک را شب گذشته در خانۀ همسایه پیدا کردیم.

دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت آخرین جزئیات پروندۀ کودک گم‌شده در یکی از روستا‌های این شهرستان را تشریح کرد.

«آرین عبداللهی» پسر چهارساله یک خانواده در روستای شورابه بود که ۱۸ شهریور از خانه خارج شد و دیگر برنگشت.

تیم جمعیت هلال‌احمر پس از دریافت گزارش گمشدن آرین به روستای شورابه اعزام شد و مردم و نیرو‌های امدادی محور مواصلاتی، نیزار‌ها و وجب‌به‌وجب این روستا را گشتند، امّا هیچ اثری از این کودک نبود.

عملیات جست‌وجو برای یافتن آرین در شامگاه ۱۸ شهریور به‌دلیل تاریکی هوا متوقف شد و قرار بود که سگ‌های زنده‌یاب صبح امروز، دوشنبه، برای یافتن ردّ احتمالی از آرین اعزام شود.

نیرو‌های پلیس کوهدشت پس از اعلام گم‌شدن آرین به روستای شورابه اعزام شدند و تحقیقات برای یافتن اثری از این کودک گم‌شده تا شب گذشته ادامه داشت.

مردم روستای شورابه برای یافتن آرین همچنان امیدوار بودند که دادستان شب گذشته یافتن پیکر این پسر چهارساله را اعلام کرد.

افشین خسروی، دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت، دربارۀ آخرین وضعیت پروندۀ آرین گفت: پیکر این کودک را شب گذشته در خانۀ همسایه پیدا کردیم.

او اضافه کرد: پیکر آرین در ناحیۀ سر دارای علائم کبودی است و تحقیقات پلیس برای یافتن جزئیات این پرونده وارد ابعاد جدیدی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت ادامه داد: پیکر آرین را برای بررسی علّت فوت به پزشکی قانونی انتقال داده‌ایم و تحقیقات پلیس برای شناسایی مظنونان ادامه دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره