نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

طلاهای پیرزن به قتل رسیده فاروجی بدلی از آب درآمد

منبع
ايلنا
بروزرسانی
طلاهای پیرزن به قتل رسیده فاروجی بدلی از آب درآمد

ایلنا/ فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از شناسایی و بازداشت دو سارق به عنف که هنگام سرقت از یک زن سالخورده، او را به قتل رساند، خبر داد.

سرهنگ علیرضا پوربه امروز (۱۹ شهریور ماه) اظهار کرد: در آبان ماه سال گذشته خبری مبنی بر فوت زنی ۸۳ ساله به پلیس ۱۱۰ اعلام شد و ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند. با حضور ماموران در محل مشخص شد که زنی با دست و پای بسته در منزلش به قتل رسیده و طلاهایش سرقت شده است.
وی بیان کرد: ماموران در این رابطه با بررسی‌های میدانی و پلیسی خود و انجام تحقیقات فنی از ۸۰ نفر از اقوام و تحت نظر گرفتن سارقان سابقه‌دار در نهایت موفق شدند سرنخی از یکی از سارقان را به‌دست آورند.
وی با بیان اینکه متهم و همدستش با تلاش ماموران شناسایی و دستگیر شدند، گفت: بیشتر طلاهای سرقت‌شده از مقتول بدل بودند و فقط یک جفت گوشواره و انگشتر طلا بود که سارقان به فروش رساندند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تحقیقات پلیس در راستای کشف دیگر سرقت‌های این متهمان ادامه دارد، افزود: سارقان دستگیرشده زنان سالخورده را شناسایی و در موقعیت مناسب تحت عنوان خیر به خانه آنها مراجعه و طلا و اشیای ارزشمندشان را سرقت می‌کردند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر