نماد آخرین خبر

دستگیری قاتل لحظاتی پس از قتل بانوی سالخورده

منبع
تسنيم
بروزرسانی
دستگیری قاتل لحظاتی پس از قتل بانوی سالخورده

تسنیم/ فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مردی که با انگیزه سرقت از زن سالخورده‌ای مرتکب قتل وی شده بود، لحظاتی پس از ارتکاب قتل خبر داد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به دستگیری یک قاتل گفت: روز جاری [سه‌شنبه] مأموران کلانتری دولت‌آباد به مرد جوانی که در محدوده خیابان غیوری به‌سرعت در حال دویدن بود، مشکوک می‌شوند و متهم را تحت مراقبت‌های پلیسی قرار می‌دهند.
وی افزود: این مرد به‌محض مشاهده مأموران پلیس به‌سرعت از محل متواری شد و به این ترتیب عملیات مهار متهم آغاز شد و مأموران کلانتری دولت‌آباد با درایت کامل موفق شدند پس از مدتی تعقیب و گریز این مرد مشکوک را دستگیر کنند و برای بررسی موضوع به کلانتری انتقال دهند؛ تحقیقات اولیه نیز نشان از این داشت که متهم سارق است زیرا تعدادی طلای مسروقه از متهم کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: همین سرنخ کافی بود تا مأموران وارد مرحله دیگری از تحقیقات پلیسی شوند و درخصوص محل سرقت و شناسایی مال‌باخته تحقیق کنند، ولی متهم که منکر هر گونه ارتکاب جرمی بود در نهایت به سرقت از منزل زن سالخورده‌ای دقایقی قبل از دستگیری اعتراف کرد.
سرهنگ طرهانی با ابراز اینکه بلافاصله تیمی از مأموران به محل سرقت مراجعه کردند، گفت: با حضور پلیس در محل، مأموران با جسد زن سالخورده مواجه شدند و متهم اقرار کرد که در حین سرقت گردن‌بند صاحب‌خانه، وی فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان کرد: کلید گاوصندوق توسط یکی از بستگان زن سالخورده در اختیار متهم قرار گرفته است و وی با قصد سرقت از منزل وارد منزل مقتول شده است، لذا جسد زن سالخورده برای تحقیقات تکمیلی در اختیار سازمان پزشکی قانونی قرار گرفت و متهم برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با اعلام اینکه کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: دستگیری سایر مرتبطین پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره