نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

پرونده ساخت هتل ۳۰ طبقه در ولنجک به کجا رسید؟

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پرونده ساخت هتل ۳۰ طبقه در ولنجک به کجا رسید؟

ایسنا/ سخنگوی قوه قضاییه گفت: در خصوص این هتل با اعلام شکایت سازمان بازرسی در چند محور از منظر اداری تخلفاتی شده بود که مراتب با دو ویژگی اعم از تقاضای ابطال پروانه و دیگر برای ابطال مصوبه کمیسیون ماده ۵ از دیوان عدالت درخواست شده بود رسیدگی‌ها انجام شد.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پرونده ساخت هتل ۳۰ طبقه در منطقه ولنجک که دیوان عدالت مصوبه شهرداری تهران را در پی گزارش سازمان بازرسی باطل اعلام کرده است، به کجا رسید و آیا روند ساخت هتل ادامه دارد؟ گفت: در خصوص این هتل با اعلام شکایت سازمان بازرسی در چند محور از منظر اداری تخلفاتی شده بود که مراتب با دو ویژگی اعم از تقاضای ابطال پروانه و دیگر برای ابطال مصوبه کمیسیون ماده ۵ از دیوان عدالت درخواست شده بود رسیدگی‌ها انجام شد. ابطال مصوبه کمیسیون ماده ۵ توسط دیوان عدالت انجام شد و پرونده به شهرداری برای بررسی مجدد اعاده شد.
وی افزود: در خصوص پروانه ساختمان نیز پرونده در شعبه اول دیوان عدالت در حال رسیدگی است. همچنین بحث قصور و تقصیر مسئولین مربوطه مطرح است که تعقیب کیفری آن‌ها درخواست شده و در این خصوص پرونده‌ای در دادگستری تشکیل شده است.

وی گفت: ساخت این ساختمان طبقاتی تا تعیین تکلیف نهایی متوقف شده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره