نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

جانشین پلیس راهور فراجا: تمامی محورهای مواصلاتی ترافیک سنگین و پر حجم دارند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
جانشین پلیس راهور فراجا: تمامی محورهای مواصلاتی ترافیک سنگین و پر حجم دارند

ایرنا/جانشین پلیس راهور فراجا گفت: با توجه به بازگشت مسافرین امروز در اکثر محورها مواصلاتی سراسر کشور درخراسان رضوی ،اصفهان، فارس، قم ،استانهای شمالی و به طور کلی محورهای منتهی به تهران و سایر کلان شهرها ترافیک پرحجمی را شاهد هستیم.

سرهنگ سیاوش محبی عصر جمعه گفت: جهت تسهیل در تردد وسایل نقلیه در محورهای پر تردد شمالی کشور محدودیت هایی پیش بینی شده است .
وی توضیح داد: درمحور هراز از محدوده پلور تا پاسگاه پلیس لاریجان به طور رفت و برگشت و بالعکس بصورت مقطعی محدودیت ترافیکی اجرا خواهد شد ودر محور چالوس و آزاد راه تهران - شمال از ساعت ۱۳ از محدوده پل زنگوله به سمت تهران مسیر یکطرفه شده است.
جانشین پلیس راهور فراجا افزود: دراستان گیلان با توجه به اینکه شهر رودبار گنجایش ترافیک سنگین بار ترافیکی را ندارد از ساعت ۹صبح آزاد راه منجیل - رودبار مسیریکطرفه شده و این محدودیت ها تا تخلیه کامل بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.
محبی گفت: توصیه می کنیم به مسافرین که برای بازگشت عجله و شتاب نداشته باشند و دو تا سه برابر زمان عادی برای بازگشت وقت در نظر بگیرند و برنامه ریزی مناسبی را برای بازگشت از سفر، محل های توقف و زمان رسیدن به مقصد داشته باشند و طول سفر را جزء سفر بدانند.

وی افزود:کسانی که تا این لحظه بازگشت سفر خود را آغاز نکردند سفر خود را به تعویق بیندازند و سفر خود را به فردا صبح که درجاده ها ترافیک کمتری هست موکول کنند.
جانشین پلیس راهور فراجا توضیح داد: رانندگانی که مسیرهای طولانی را طی می کنند ، استراحت های به موقع را حتما مدنظر قرار بدهند و سعی کنند شب را برای استراحت انتخاب کنند روز به مسیر ادامه بدهند تا صحیح و سالم به مقصد برسند.
شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره