نماد آخرین خبر

دو انتصاب در وزارت بهداشت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
دو انتصاب در وزارت بهداشت

ایرنا/ محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی احکامی، علیرضا رئیسی را به عنوان معاون بهداشت و سید ابراهیم اسکندری را به عنوان رئیس مرکز حراست این وزارتخانه منصوب کرد.

در حکم انتصاب علیرضا رئیسی معاون بهداشت این وزارتخانه آمده است: خدمت به مردم عزیز کشورمان، فرصت و نعمت مغتنمی است که خداوند منان به بندگان خدوم خویش ارزانی داشته است. این فرصت در حوزه سلامت ارزش مضاعفی دارد که نتیجه آن کاهش آلام مردم و ارتقا سلامت جامعه است. نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جناب عالی به موجب این ابلاغ به سمت معاون بهداشت منصوب می شوید تا نسبت به انجام اموری که به شما محول می گردد با رعایت ضوابط قانونی و جهات شرعی اقدام نمائید.
در ادامه این حکم قید شده است: انتظار دارد با توجه به اهمیت تحقق شعارهای رئیس جمهور محترم در جهت اجرایی شدن سیاست های کلی نظام سلامت و اهداف برنامه هفتم توسعه و ضرورت مشارکت کلیه ذینفعان داخل و خارج وزارت اهتمام لازم را در اجرای وظایف محوله بعمل آورید.

وزیر بهداشت در حکم سید ابراهیم اسکندری رئیس جدید مرکز حراست این وزارتخانه هم آورده است: انتظار دارد با توجه به اهمیت تحقق شعارهای رئیس جمهور محترم در جهت اجرایی شدن سیاست-های کلی نظام سلامت و اهداف برنامه هفتم توسعه و ضرورت مشارکت کلیه ذینفعان داخل و خارج وزارت اهتمام لازم را در اجرای وظایف محوله به عمل آورید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره